
Lämpötilan anturi näyttää enemmän, mitä se todellisuudessa
Lämpötilan anturi näyttää enemmän, mitä se todellisuudessa
Moro! Elikkäs on lämpötila anturi tien päässä. Hapettumaa anturin liittimessä. Mittaristossa maavika, vai onko kaikki mittariston vempeleet saman maapiuhan takana?
900S 1997, tomaatti.. Asiantuntijoita??

Re: Lämpötilan anturi näyttää enemmän, mitä se todellisuudessa
Millä oikea ja lämpötila on todettu? Mitä mittari näyttää sekä kylmänä, että termarin avauduttua?
Moottorissa on 2 lämpötila anturia, moottorinohjauselle (imusarjassa 3-4 kanavien välissä) sekä kannen päässä vaihdelaatikon päällä mittaristolle/ice:lle joka ohjaa myös flektiä.
Onko näiden näyttämiä eroja verrattu? (esim. techillä), jolla voi tehdä johtopäätöksiä antureiden näyttämistä.
Moottorissa on 2 lämpötila anturia, moottorinohjauselle (imusarjassa 3-4 kanavien välissä) sekä kannen päässä vaihdelaatikon päällä mittaristolle/ice:lle joka ohjaa myös flektiä.
Onko näiden näyttämiä eroja verrattu? (esim. techillä), jolla voi tehdä johtopäätöksiä antureiden näyttämistä.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Lämpötilan anturi näyttää enemmän, mitä se todellisuudessa
Hook kirjoitti:Millä oikea ja lämpötila on todettu? Mitä mittari näyttää sekä kylmänä, että termarin avauduttua?
Moottorissa on 2 lämpötila anturia, moottorinohjauselle (imusarjassa 3-4 kanavien välissä) sekä kannen päässä vaihdelaatikon päällä mittaristolle/ice:lle joka ohjaa myös flektiä.
Onko näiden näyttämiä eroja verrattu? (esim. techillä), jolla voi tehdä johtopäätöksiä antureiden näyttämistä.
Kun autoni kylmäkäynnistän, niin lämmöt nollassa. 10 sek. päästä viisari pomppaa 1/4 ylös päin..
Re: Lämpötilan anturi näyttää enemmän, mitä se todellisuudessa
Moro!
Vanhassa OG900:ssa kylmäkäynnistysongelma poistui kannen päässä olevan "ryyppyanturin" vaihdolla. Missähän siis T7:ssa tuo vastaava sijaitsee?
-absu-
Tarkentava kysymys. Onko noin myös 9-3 T7:ssa? Jossain viestissä oli muistaakseni, että T5:ssa ja T7:ssa moottorinohjaukselle tiedon antava lämpötila-anturi olis eri paikoissa, ja tuo koneen päässä oleva anturi T7: ssa olisi juuri tuo?Hook kirjoitti: ↑To Tammi 31, 2013 23:39Millä oikea ja lämpötila on todettu? Mitä mittari näyttää sekä kylmänä, että termarin avauduttua?
Moottorissa on 2 lämpötila anturia, moottorinohjauselle (imusarjassa 3-4 kanavien välissä) sekä kannen päässä vaihdelaatikon päällä mittaristolle/ice:lle joka ohjaa myös flektiä.
Onko näiden näyttämiä eroja verrattu? (esim. techillä), jolla voi tehdä johtopäätöksiä antureiden näyttämistä.
Vanhassa OG900:ssa kylmäkäynnistysongelma poistui kannen päässä olevan "ryyppyanturin" vaihdolla. Missähän siis T7:ssa tuo vastaava sijaitsee?
-absu-
Jos auto on kaikin puolin kunnossa, niin elämä tuntuu aika tyhjältä.
Re: Lämpötilan anturi näyttää enemmän, mitä se todellisuudessa
T7:ssa on vain yksi moottorin lämpötila anturi ja se on kannen päässä ja se on kiinni t7 ecussa. Mittaristo saa väylän kautta eculta tuon tiedon.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Lämpötilan anturi näyttää enemmän, mitä se todellisuudessa
Ok. Löytyi. Kiitos!
-absu-
-absu-
Jos auto on kaikin puolin kunnossa, niin elämä tuntuu aika tyhjältä.