Model: Saab 9-3 (9400)
Model Year: 2000
Body type: 5-door (5D)
Engine: B205L 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B205 L)
Gearbox: 4-speed automatic
Plant: Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market: Model series III, Driver airbag
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
aero kirjoitti:T7 se on tai sellaisena ainakin valmistettu.
Model: Saab 9-3 (9400)
Model Year: 2000
Body type: 5-door (5D)
Engine: B205L 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B205 L)
Gearbox: 4-speed automatic
Plant: Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market: Model series III, Driver airbag
Eli se on huono,eiks nii? hajoo kohta heti oston jälkeen, eiks nii?
Risto kirjoitti:
RiikkaK kirjoitti:Jos vaikka järkipuhe auttais...
Ei taida auttaa.
Ei taida ei, ellei joku lyö kovia kortteja pöytään
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
RiikkaK kirjoitti:
Eli se on huono,eiks nii? hajoo kohta heti oston jälkeen, eiks nii?
Se saattaa ennemmin tai myöhemmin tarjota mahdollisuuden parantaa moottorikonstruktiota entisestään, etenkin jos siitä ei ole pidetty asiallisesti huolta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
RiikkaK kirjoitti:
Eli se on huono,eiks nii? hajoo kohta heti oston jälkeen, eiks nii?
Se saattaa ennemmin tai myöhemmin tarjota mahdollisuuden parantaa moottorikonstruktiota entisestään, etenkin jos siitä ei ole pidetty asiallisesti huolta.
Äsken soitin, on kuulemma huollettu kirjan mukaan 155 t asti ja senkin jälkeen iso kasa kuitteja..öljyt ainakin on vaihettu säännöllisesti
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
huoltokirjan täyttämiseen riitää öljynvaihto 20 tkm välein mikä keskimäärin vanhoja koneita purkaneena on käytännössä liian harvoin t7 myllyjen kanssa, valitettavasti.
vesa67 kirjoitti:huoltokirjan täyttämiseen riitää öljynvaihto 20 tkm välein mikä keskimäärin vanhoja koneita purkaneena on käytännössä liian harvoin t7 myllyjen kanssa, valitettavasti.
Tähän on kuulemma 10 välein öljyt vaihettu...
Sidit on puutteellisia, hmm mitäs muuta
Mutta joo, lisää tollasta ni jää tää turpokuume pois
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Niinkuin aina elämässä on faktaa ja fiktiota. Jos tihennettyyn öljynvaihtoväliin ei ole faktaa esittää niin kyseessä on tilastojen pohjalta jo valmiiksi kulunut kone. Edelläoleva on realismia eikä muuta. Kyllä sillä ehkä vielä muutaman vuoden ajanee mutta paljon aikaisemmin koneremontti t7 osastolla odottaa kuin vanhemmissa t5 myllyissä. Moottorinohjausjärjestelmä on kehittyneempi ja sen myötä todelliseen biopower-vaiheeseen pääsee vauhtiin.
Kukin saa uskoa puhuttuun sanaan niin paljon kuin haluaa.
vesa67 kirjoitti:Niinkuin aina elämässä on faktaa ja fiktiota. Jos tihennettyyn öljynvaihtoväliin ei ole faktaa esittää niin kyseessä on tilastojen pohjalta jo valmiiksi kulunut kone. Edelläoleva on realismia eikä muuta. Kyllä sillä ehkä vielä muutaman vuoden ajanee mutta paljon aikaisemmin koneremontti t7 osastolla odottaa kuin vanhemmissa t5 myllyissä. Moottorinohjausjärjestelmä on kehittyneempi ja sen myötä todelliseen biopower-vaiheeseen pääsee vauhtiin.
Kukin saa uskoa puhuttuun sanaan niin paljon kuin haluaa.
Just tollasta, hyvä vesa
Kyl mää kuitenki ajattelin ton vaparin kolkin pitää rinnalla, ettäjos ja kun tua turpo paukahtais..jos sen ostan..
Tein kyllä siittä jo tarjouksen
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Laturia olen tuosta allekirjoituksen satkusta irroittamassa. Kaikki meni muuten ihan ok, mutta alemman kiinnityspultin kuusiokanta tietenkin pyöristyi. Millähän sitä kannattaisi edes yrittää irroittaa? Auto on ulkosalla parkkipaikalla, hitsaaminen ei onnistu ja muutenkin työskentelytilaa on niukasti.
Huomasin sigun autossa, että ohjaustehostimesta lähtevä letku joka menee tulipeltiin on vähän halkeillut ja vähän vuotaa öljyä. Mistäs tuommoista letkua saisi ostettua ja minkälaista pitää olla? Paineenkestävää? Ja onko tosta halkaisijasta tietoa kellään?
Ja ei ainakaa motonetin varaosalistassa ollut letkua myynnis.
Toinen väliaikainen ratkaisu on toki vulkaanisella teipillä korjata letku kunnes halkeilee jostain muusta kohtaa..
Nassek kirjoitti:Huomasin sigun autossa, että ohjaustehostimesta lähtevä letku joka menee tulipeltiin on vähän halkeillut ja vähän vuotaa öljyä. Mistäs tuommoista letkua saisi ostettua ja minkälaista pitää olla? Paineenkestävää? Ja onko tosta halkaisijasta tietoa kellään?
Ja ei ainakaa motonetin varaosalistassa ollut letkua myynnis.
Toinen väliaikainen ratkaisu on toki vulkaanisella teipillä korjata letku kunnes halkeilee jostain muusta kohtaa..
Eipä tuon kaltaisia saa yleensä kuin merkkiosana. Hydrauliikkafirmoista, esim Turussa Hydroscand, Lind-Tec tai Hiflex osaa auttaa, mutta vanha pitää olla mallina mikäli päissä on muut liittimet kuin letkuklemmarit..
Jokseenkin oon skeptinen vulkanisoivan teipin kestoon, eipä sillä taida saada tuossa kuin kosmeettista etua, paineenkestoa sillä ei varmastikaan ole. Jos vielä erityisesti öljynkestävää alkaa etsimään, voi toi uus letku olla halvempi vaihtoehto.