Nopeat kysymykset
Re: Nopeat kysymykset
Ootko koittanu jälkikiristystä noille kannen pulteille, yleensä kansirempan jälkeen näihin kuulemma kannattaisi tehdä tuo jälkikiristys kun tuppaavat aukeamaan nuo kansipultit..
Omasta kiristin tuossa vähän aikaa sitten, loppu se pieni veden häviäminen paisarista kun melkein puolet pulteista oli löysällä..
Toinen on että kansipahvissa on jotain vikaa, tasohionta mennyt perseelleen tai lohkon pintaan on jäänyt jotain paskaa..
Omasta kiristin tuossa vähän aikaa sitten, loppu se pieni veden häviäminen paisarista kun melkein puolet pulteista oli löysällä..
Toinen on että kansipahvissa on jotain vikaa, tasohionta mennyt perseelleen tai lohkon pintaan on jäänyt jotain paskaa..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Nopeat kysymykset
Olikos se niin että T5 paffille suositellaan jälkikiristys ja T7 ei??? enään muista.
9-3.1972
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Nopeat kysymykset
tarkistappa se letku mikä tulee syllärin yläreunasta paisarille(ohuin letku)...omassa teki painetta ja luulin et ois ollu pahvi, mut ei...siinä paisarin päässä on sellanen messinkinen vahvistus, minkä päällä muovia, jonka päälle letku tulee...se messinki tappi oli mennyt sisältä tukkoon, joutu piikillä ja vasaralla hakkaamaan että aukes! sit sielt tule sellanen hiirenpaskan kokonen nökäre jotain epoxin ja laastin sekotusta...saabi90 kirjoitti:Onko mitään muuta syytä miksi kertyisi painetta kuin pahvi risana? Ei jaksais uskoa että kansipahvi paskana kun alle 5000km ajettu rempasta..
eli jos se letku on tukossa ei paine pääse pois muuten ku vesiletkujen kautta tai paskomalla esim syylärin.
mulla oli siis oireena että aina vedon jälkeen rupes keittelemään ja letkut kivikovat.
neste ei myöskään lähteny kovin herkästi kiertoon...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Nopeat kysymykset
Ok, kiitoksia vinkeistä, pitää mennä tutkailemaan.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Nopeat kysymykset
Kyl ainakin omas T7 oli 2 pulttia sormin pyöritettäviä. 235tkm tjsse93tbo kirjoitti:Olikos se niin että T5 paffille suositellaan jälkikiristys ja T7 ei??? enään muista.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Nopeat kysymykset
T7 kolkki imusarjan alta öljystä märkä, mistä mahdollisesti vuotaa?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Nopeat kysymykset
täyttöputki, huohotinpönikkä, huohotinletkut halki, kaadettu öljyä täyttöreiän ohi?TSuni kirjoitti:T7 kolkki imusarjan alta öljystä märkä, mistä mahdollisesti vuotaa?
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Nopeat kysymykset
Mistähän muuten mahtaa saada halvimmalla ehjät letkut tyhjäkäyntimoottorille? Do88.se silikoonisetti maksaa hunajaa, speedpartsilla ei oo ees listalla...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Nopeat kysymykset
Käykö 9000 turbon pakosarja ng900 turboon? Tavoitteena saada ahtimelle t03 laippa
Ng900
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Nopeat kysymykset
kannessa laippa sama...taitaa muuten olla snadisti "lyhyempi". sarja siis, eli turbo lähempänä moottoria ja ylempänä...viisaammat korjatkoon, tämä kaikki siis mutua.
joskus vaan itekkin suunnittelin samaa ja muistelisin näin olevan...
joskus vaan itekkin suunnittelin samaa ja muistelisin näin olevan...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Nopeat kysymykset
Hmm, lähemmäs moottoria se ei kyllä saa tulla, pystyykö joku vahvistamaan ton?
Ei huvittais ruveta pakosarjaa väkertää ku on paljon muutakin kesken ton vehkeen kanssa
Ei huvittais ruveta pakosarjaa väkertää ku on paljon muutakin kesken ton vehkeen kanssa
Ng900
Re: Nopeat kysymykset
Juu tulee lähemmäks, ite mallasin tuota ylimäärästä tonnarin sarjaa omaan..
Mutta jos noita laippoja tasohio vinoksi ja vaikka ottaa kannen ja sarjan väliin korokepalan niin silläkin saa pakosarjan asentoa aika paljon säädettyä..
Mutta jos noita laippoja tasohio vinoksi ja vaikka ottaa kannen ja sarjan väliin korokepalan niin silläkin saa pakosarjan asentoa aika paljon säädettyä..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Nopeat kysymykset
Tonnarissa laippa 2. ja 3. pytyn välissä...ng900 ja og9-3 lähempänä 4. pyttyä. eli saattaa tulla compurapuolen imuröörin kanssa ongelmia. ehkä?
9-3.1972
Re: Nopeat kysymykset
mulla samaa oiretta t5 koneessa. Pitkissä vedoissa ja jos ajaa pidempää reippaammin tyyliin 160-180km/h ni painetta tulee paisariin niin että korkin kautta tulee nesteitä pihalle ja letkut aika kovana. Ei savuta tai oireile muuten ku et aamu startit on ruvennu huonontumaan ja saa hetken sahata että lähtee käyntiin.like_a_glove kirjoitti:tarkistappa se letku mikä tulee syllärin yläreunasta paisarille(ohuin letku)...omassa teki painetta ja luulin et ois ollu pahvi, mut ei...siinä paisarin päässä on sellanen messinkinen vahvistus, minkä päällä muovia, jonka päälle letku tulee...se messinki tappi oli mennyt sisältä tukkoon, joutu piikillä ja vasaralla hakkaamaan että aukes! sit sielt tule sellanen hiirenpaskan kokonen nökäre jotain epoxin ja laastin sekotusta...saabi90 kirjoitti:Onko mitään muuta syytä miksi kertyisi painetta kuin pahvi risana? Ei jaksais uskoa että kansipahvi paskana kun alle 5000km ajettu rempasta..
eli jos se letku on tukossa ei paine pääse pois muuten ku vesiletkujen kautta tai paskomalla esim syylärin.
mulla oli siis oireena että aina vedon jälkeen rupes keittelemään ja letkut kivikovat.
neste ei myöskään lähteny kovin herkästi kiertoon...
Hallin mailin vedolla ajoin 210km/h ja paisarista kuohui.
Ng900 2.0t Talladega -98 Nappe Stage 1 Re85 + 3" Catback
Saabismi on sairautta, Turbo saabismi mieli sairautta
Autojen pesu & Puhdistus palvelut, Pinnoitteet ym. Yv! #5911
Saabismi on sairautta, Turbo saabismi mieli sairautta
Autojen pesu & Puhdistus palvelut, Pinnoitteet ym. Yv! #5911
Re: Nopeat kysymykset
No myöskään siihen suuntaan ei ahdin saa liikkua, en usko että pystyy tekee enää mitään imuputkea holsetille siinä vaiheessa. Täytynee tehdä uusi sarja tai vaihtaa orkkikseen laippa ja hukkiksen lähtöse93tbo kirjoitti:Tonnarissa laippa 2. ja 3. pytyn välissä...ng900 ja og9-3 lähempänä 4. pyttyä. eli saattaa tulla compurapuolen imuröörin kanssa ongelmia. ehkä?
Ng900