Ng900 takapönttö

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Lilsu
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: La Tammi 15, 2011 19:38
Paikkakunta: LOHJA

Ng900 takapönttö

Viesti Kirjoittaja Lilsu »

Pieni pörinä alkoi motarilla yhtäkkiä. Aattelin palloliitoksen porsineen tai vastaavaa, mutta pienellä vilkaisulla selvisi syy.
Kuva
Pikkulintujen savustamo perustettu...

Kyseessä Ng900 2.0i vuodelta 96. Motonetin takapönttö on ilmeisesti melko hyvä vaihtoehto tilalle. Onko eriäviä mielipiteitä?

1. vaihtoehto
Tuote
14-5379
Takapönttö GM-900 2,0 OE-look Hinta 99.90 €

2. vaihtoehto
Takapönttö GM-900 2,0/2,3
GM-900 2,0/2,0T/2,3/2,5 ja 9-3 bensa: Takapönttö soikiomalli [1994-2002]

Kummalle ääni

Kakkosvaihtoehto kannattimineen hommattu ja samannäköinen on altaotetun kanssa.
Kuva

Ainut miinuspuoli on, että uuden putken palloliitoksen halkaisija on 2-3mm suurempi kuin entisen. Tahnaa sitten ämpärillinen kehiin. Ainakin suurimmat pörinät poistuivat tosin etuosastakin jostain alkavaa pörinää.
Viimeksi muokannut Lilsu, Ma Heinä 22, 2013 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 2.0t 2001
9-3 2.0t 2000
900S 2.0i Ex
Samuli.k
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Su Marras 11, 2012 15:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ng900 takapönttö

Viesti Kirjoittaja Samuli.k »

Toi alempi ''soikio'' malli on muistaakseni vähän fiksumman näkösellä ulostulolla,eli kolkeista löytyy sama.

itse ottaisin soikio mallisen.
Ng900 2.0t Talladega -98 Nappe Stage 1 Re85 + 3" Catback
Saabismi on sairautta, Turbo saabismi mieli sairautta
Autojen pesu & Puhdistus palvelut, Pinnoitteet ym. Yv! #5911
Vastaa Viestiin