Pukkasi tuollaista CE-vilkutusta kuin 73, eli "adaptation, short time". Juttuahan tästä on ollut aikaisemminkin, että vika voi olla n. 10 eri komponentissa tai sitten mitään vikaa ei ole, joten ei kiinnostaisi arvalla lähteä vaihtelemaan sitä sun tätä osaa. N. 50km ajon verran CE-valo paloi, ja sitten katosi. Mitään normaalista poikkeavaa en menossa huomannut. Kannattaako tästä koodista huolestua sen enempää?
Ja autohan oli 9-3 vm. -98 2.0i.
CE-koodi 73
-
- "Aero"
- Viestit: 426
- Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41
CE-koodi 73
Saab 9-3 SE 2,0i '98
Re: CE-koodi 73
Tarkasta alipaineletkujen kunto, jos on poikki tai rispaantumia. Vaihda tarvittaessa. Helpoin ja halvin lähteä selvittämään.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Aero"
- Viestit: 426
- Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41
Re: CE-koodi 73
Missäs nämä sitten tarkalleen ottean sijaitsevat? Paljonko tarvitsee purkaa, ja jos vika löytyy kyseisistä letkuista, onko mahdollista tarkastuksen yhteydessä ryssiä kyseiset letkut täysin pilalle (tai jotain muuta) sillä tavalla, että kotimatka tai matka lähimmälle korjaamolla (min. 25km) ei onnistu? Mökillä nimittäin loppuviikon aikana voisi näitä tsekkailla, josta ei mitä tahansa tarviketta (ainakaan käyttökelpoista) varaston uumenista löydy. Tai onko vinkkejä mitä kannattaa varata matkaan näitä varten?
Saab 9-3 SE 2,0i '98
Re: CE-koodi 73
Lambda-anturit hidastuvat vanhemmiten, joten multa veikkaus lambdalle, oma NG900 2.0i teki nimittäin tuota samaa ja lopetti kun siihen vaihdettiin uusi lambda ja pakoputken alkuosa.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02