NG 900 Polttoaineputket

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
finncat
Matalapaineturbo
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 18:31
Paikkakunta: Mäntyharju

NG 900 Polttoaineputket

Viesti Kirjoittaja finncat »

Kyse NG 900 Polttoaine putkista ja niiden liitoksista moottoriin.
Miten ne lähtee oikeoppisesti irti,Liittimet on siinä ruiskuputkien yhdyslinjan päässä.
Otan moottorin ipois pitäis saada kaikki ehjänä irti.Liittimien päässä on kumi holkki joka liikkuu myös irti liittimen sisällä näyttäis olevan mahdooliset kynnet jota pitää putken liittimen yhdessä.nyt pitäis saada tieto ennenkuin tulee rikottua mitään.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: NG 900 Polttoaineputket

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Vinkkinä monien ruiskupelien kanssa on otettu bensatukki suuttimien kera irti ja köytetty narulla kiinni pyyhkijänvarsiin...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
finncat
Matalapaineturbo
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 18:31
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: NG 900 Polttoaineputket

Viesti Kirjoittaja finncat »

Kiitokset vastauksesta.

Tein työkalun putkien irroitukseen,Vanhojen pihtien leukojen väliin juotin putken ja sitten halkaisin sen noin kahdenpuolen sentin mittainen pää leuoista.Sillä aukesi putkien hakaset helposti ja ehjänä.Katsos kun vaihdan koko moottorin toiseen niin siinä vaihdokkaassa on ehjät ja käynti kuntoiset suuttimet vanhat saa jäädä vanhaan moottoriin kiinni.Vaihdan koko paketin vetareiden kanssa ei tarvitse avata edes kytkintä.Hain uudet vetarin suoja kumit jotka on sitä venyvää mallia itsellä on suojakumin levittäjä joka toimii paineilmalla.Otin samalla uudet jarruosat tuleepa ainakin kuntoon niin noi jarru putket on muuten ruosteiset kumiletkun liittimien osalta jäi satulat käsiin kun irroitin pultit.
Vastaa Viestiin