Semmonen tuli mieleen, että ostaisi 2000-2001 9-3 aeron ja vaihtaisi b235R koneen sinne tilalle. Meneeko se b235r kone sinne paikalleen kovinkin vai onko sen asentaminen kovin haastava homma? Tallinnasssa kun ton antin toimesta ei noi vaihtokoneet ole kovinkaan kalliita. Pyöritellyt mielessä, et hankkisi tollasen 9-3 harraste autoksi,toki se pitäisi saada kilpiinkin sille b235r koneella.
Neuvot ja kaikenlaiset vinkit tulisivat hyvinkin tarpeeseen!
Kiitokset jo näin etukäteen!!!
Koneeksi 2.3 T
Koneeksi 2.3 T
Saab 9-5 3.0t V6 vm. 2003
Nurmijärvi
Nurmijärvi
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Koneeksi 2.3 T
jos se nyt jostain ihmeen syystä on PAKKO katsastaa sille 2,3:selle niin vertailu käy viggeniin.
eli alusta, jarrut ja voimansiirto vastaamaan viggeniä.
oletan että 2,3 on peräisin 9-5:sta siinä ainakin erillainen moottorin tuenta.
suosittelisin perus remppaa nykyiselle ja samalla vaihtamaan sisuskalut 2,3:ksi.
olikos vielä niin että t5 2,0 kamoja jotenki jumppaamalla tuli t7:sta 2,3?
korjatkaa viisaammat jos olen vanhentuneilla tiedolla neuvonut.
eli alusta, jarrut ja voimansiirto vastaamaan viggeniä.
oletan että 2,3 on peräisin 9-5:sta siinä ainakin erillainen moottorin tuenta.
suosittelisin perus remppaa nykyiselle ja samalla vaihtamaan sisuskalut 2,3:ksi.
olikos vielä niin että t5 2,0 kamoja jotenki jumppaamalla tuli t7:sta 2,3?
korjatkaa viisaammat jos olen vanhentuneilla tiedolla neuvonut.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.