T5 huohotus
T5 huohotus
Onko T5 koneen ainoat huohotus linjat ne jotka lähtee ventiilikopasta? Eli isompi siitä imuputkeen ja pienempi kaasuläppäkotelolle.
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
Re: T5 huohotus
Jos on vakio niin kyllä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: T5 huohotus
Ok, tein kansiremontin ja sen jälkeen rupesi syömään öljyä ja pölläytämään kylmänä kun lyö käyntiin. Sylinterit kurkkasin kameran kanssa ja 1 ja 4 syl. näkyy öjyä,veikkaukset on että kun yläkerta on nyt tiivis niin puskee öljyä mäntien ohi. Tai sitten huohotus tai venavarren kumi noussu ylös. Uuden takaisku venttiilin laitan tänään siihen pikkuhuohotus letkuun.
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
Re: T5 huohotus
liimattiinko uudet venavarren kumit paikoilleen ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: T5 huohotus
Ei liimattu kun ei ollu kulma tarvis, ihan osaava kansi paja sen kyllä teki. Jos ei ton takaisku venttiilin vaihto auta, nii nostan josain vaihees nokat ylös tarkistan ne venttiilivarren kumit. Onko T5 muita takaiskuventtiileitä ku toi huohottimen ku aattelin muutenki uusia noita?
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
Re: T5 huohotus
Kyllä ne venanvarren kumit vaan tarvii liimata paikoilleen, jos hyvän haluaa 
Kannattaa putsata vielä venakopan huohotusputket.

Kannattaa putsata vielä venakopan huohotusputket.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: T5 huohotus
Keski-suomen koneistamolla ainakin on tapana liimata kumit, tuli kysäistyä samalla kun oli kesällä kansi työn alla.
Og 9-3 2.0T -99 (Masterpower)
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85
900 T16 2d -89 Trionic 5.5 E85