Eli ajattelin että tärinä tossa 90-110km/h välillä johtui 18" kiina renkaista mutta sama jatkuu nyt continentalin huippu kitkoillakin jotka ovat 15".
Onko tämä nyt se holkki / vetari jumppa kun kyseisessä nopeudessa ravistaa ja vetoa kun lisää niin tärinä voimistuu hieman. 1, 2 vaihteen kiihdyttely ei tuota tärinää ainakaan paljoa mut isommat nopeudet kyllä.
Ja toinen homma. Kytkin on Länsi autossa vaihdettu 2008 ja noin 45 tkm sitten niin onko normi kulumaa kun stage 1 re85 ja nyt jos edes pidät jalkaa kytkin polkimen "huulilla" niin kovassa kiihdytyksessä 2:selta 3:selle vaihdossa on muutaman kerran ruvennu luistamaan vaikka varmasti et koske polkimeen. Kokeilin näin.
3 vaihde ja n.90km/h vauhtia, kaasu pohjaan niin kytkin piti noin 1 sek ja sit luisti 1-2 sek ja sit loppu luistelu kun tuli kierroksia enemmän. Vissiin kytkin remppaa tiedossa ens kesälle.
ng900 t5 -98 ravistaa
ng900 t5 -98 ravistaa
Ng900 2.0t Talladega -98 Nappe Stage 1 Re85 + 3" Catback
Saabismi on sairautta, Turbo saabismi mieli sairautta
Autojen pesu & Puhdistus palvelut, Pinnoitteet ym. Yv! #5911
Saabismi on sairautta, Turbo saabismi mieli sairautta
Autojen pesu & Puhdistus palvelut, Pinnoitteet ym. Yv! #5911
Re: ng900 t5 -98 ravistaa
Onko alatukivarsien puslat vielä vakiot ja vanhat ? Veikkaan niitä ravistelun syypääksi.
Ja kytkin; jos vakio ja näin kylmillä keleillä vähän paineet piikaa etanolilla niin saat sen 400Nm helposti rikki jota vakiokykä ei pitkään kestä. Viggenin lätty tilalle.
Ja kytkin; jos vakio ja näin kylmillä keleillä vähän paineet piikaa etanolilla niin saat sen 400Nm helposti rikki jota vakiokykä ei pitkään kestä. Viggenin lätty tilalle.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ng900 t5 -98 ravistaa
holkkiravistus tulee yleensä alakierroksilta esim 1500rpm väännätettäessä.
alle 100km/h varmaan pahimmillaan...isoissa vauhdeissa häviää...
ei muuten kannata kauheesti sitä kykää luistatella, muuten saat oiotuttaa vauhtipyöränkin. tai vaihtaa kokonaan.
alle 100km/h varmaan pahimmillaan...isoissa vauhdeissa häviää...
ei muuten kannata kauheesti sitä kykää luistatella, muuten saat oiotuttaa vauhtipyöränkin. tai vaihtaa kokonaan.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: ng900 t5 -98 ravistaa
Hei käykö Viggenin kytkinlevy vakio Aero -00:n asetelmaan?
9-3 2,0T -01, Espoo Finland
Re: ng900 t5 -98 ravistaa
Käy, mutta lisää väännön kestoa tulee vasta viggenin jäykemmällä paineasetelmalla.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.