missä mahtais olla vika kun kierrokset rajottuu 4000rpm ja nykii tuossa kohassa aivan....
tuohon maagiseen 4k asti pelaa ihan normaalisti eikä ole käynnistysongelmia tai ylimääräsiä vikavaloja. vika tuli kun auto oli seissy 2pv.
ja autohan on ng900 2.0t vm.-96
ei kierrä yli 4000rpm
Re: ei kierrä yli 4000rpm
tänäänpä taas toimii moitteetta muuten mutta tuli vikakoodi p0335? elikkä ilmeisesti kampiakselin asento tunnistinta herjaa.ei kyllä oikein vikaselostus vastaa tuota anturia? nollasin koodit ja ei oo tullu uudelleen...
Re: ei kierrä yli 4000rpm
Mulla ensioire kampiakselin asentotunnistimen viasta oli juurikin tuo "kierrosrajoittimen" ilmestyminen. Yhtenä kauniina päivänä ei sitten enää käynnistynytkään.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: ei kierrä yli 4000rpm
Kyllä se taitaa olla kampakselin asentoanturi oikeasti vaihdon tarpeessa, voit titetnkin tarkistaa liittimen ja johdon eristyksen kunnon.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: ei kierrä yli 4000rpm
jep. täytyypi toivoa että kestäis tiistaihin asti tai sitten on haettava ad:lta.
Re: ei kierrä yli 4000rpm
Mulla olis uus T5 tonnarin anturi, mutta ethän sie tietenkään ole Itä-Suomesta