Kirjoittelinkin taannoin tuosta eberiin liittyvistä käyntiongelmista. Olen tuota vikaa metsästänyt ja nyt vaikuttaa siltä, että kun lämmitin on laitettu ajastuksella päälle niin, että auto ei ole käynnissä niin vesi ei pääse kiertämään lämmityslaitteen kennolle, minkä seurauksena tulee ylikuumeneminen ja eberi sammuttaa itsensä + syntyy vikakoodi. En tunne tuota lämmityslaitteen rakennetta, mutta osaisiko joku valaista että onko siellä joku magnettiventtiili tms säätämässä veden kiertoa, joka siis tässä tapauksessa toimii auton ollessa käynnissä ok, mutta eberin/ ajastuksen kanssa ei.
Vielä jos joku osaisi sanoa, että saako tuo mahdollinen venttiili ohjauskäskyn auton omalta ajotietokoneelta vai eberin ohjainyksiköltä silloin kun eberi on ajastettu käynnistyväksi itsekseen tiettynä kellonaikana?
Eberin kiertovesipumppu on ok, samoin lämpöanturit ja liekkitunnistin.