viritys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
tomipee
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ma Loka 31, 2011 23:21
Paikkakunta: Vantaa

Re: viritys

Viesti Kirjoittaja tomipee »

TTH kirjoitti:Biopower-valmius ja SID-info ovat mielestäni aika isoja plussia.
Ei tarvii boksia vaihtaa kun polttoaine vaihtuu ja moottorin tärkeimmät tiedot näkee suoraan SID:stä. Jokapäiväisessä käyttiksessä aika mukavia ominaisuuksia..
Joo toi on ihan totta, itsellä t5 ja tuo sid info olisi kyllä kiva lisä
Ng900
Avatar
ippe
"Hölösuu"
Viestit: 1460
Liittynyt: Pe Tammi 12, 2007 13:30
Paikkakunta: Hki 91

Re: viritys

Viesti Kirjoittaja ippe »

TTH kirjoitti:No jos itse tekee niin edelleen jää se touhutonni ylimääräistä kun kunnostaa vanhan. Itsellä meni tuohon vanhan padan remppaamiseen about 800e sisältäen laakerit, männänrenkaat, jakopää jne kaikki tarpeellinen. Osat 666e, kannen koneistus 40e, laitetaan tuohon päälle satanen lisää kaikista muista tarvikkeista ja haetuista työkaluista niin ollaan aikalailla oikealla tontilla..
Kaikkeen tarpeelliseen ei varmaankaan kuulunut uusia venttiileitä, ohjureita tai nostajia, eikä 40€ koneistukseen venttiilitöitä?
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
TTH
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 22:58
Paikkakunta: Maailma.

Re: viritys

Viesti Kirjoittaja TTH »

Mitä sitä hyviä osia turhaan uusimaan. Venttiilit olivat suorassa, seetit ja istukat olivat hyvässä kunnossa eivätkä ohjurit olleet väljät. Nostajat nyt harvoin miksikään menee jos vaan öljy on kiertänyt ja mukana ei ole tullut ylimääräistä..

Koneistamoiden hinnoissa on aika ronskisti eroja, kannattaa vertailla. Tuo paikallinen on osoittautunut omaksi onneksi aika halvaksi, tuskin koko kannen kunnostuskaan maltaita tuolla maksaisi...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Daygon
"Tuplakaasari"
Viestit: 56
Liittynyt: To Elo 01, 2013 00:58

Re: viritys

Viesti Kirjoittaja Daygon »

ippe kirjoitti:
TTH kirjoitti:No jos itse tekee niin edelleen jää se touhutonni ylimääräistä kun kunnostaa vanhan. Itsellä meni tuohon vanhan padan remppaamiseen about 800e sisältäen laakerit, männänrenkaat, jakopää jne kaikki tarpeellinen. Osat 666e, kannen koneistus 40e, laitetaan tuohon päälle satanen lisää kaikista muista tarvikkeista ja haetuista työkaluista niin ollaan aikalailla oikealla tontilla..
Kaikkeen tarpeelliseen ei varmaankaan kuulunut uusia venttiileitä, ohjureita tai nostajia, eikä 40€ koneistukseen venttiilitöitä?
Tulee kalliiks jos lähet kannen osia vaihtelemaan, varsinkin jos uutena hommaat. Jos alle 500 pääset ni halvalla saat.
Saappi NG900 2.0 Turbomaatti
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: viritys

Viesti Kirjoittaja nugge »

Aeron pakovenat + "normi" imuvenat = ~350€ klubialel metrosta
Hytikat PFSltä ~320€ (Genuinet Metrosta ~1200€)
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Vastaa Viestiin