B8 iskari lyö pohjaan
B8 iskari lyö pohjaan
Hei. Laitettiin uudet iskarit mallia Bilstein B8 Sprint ja Eibachin jousisarja autooni 9-3 Aero, 2000. Nyt kun B8-etuiskarissa on paljon paksumpi männänvarsi, niin ei saatu vaimennuskumeja päälle ja jäivät ilman kumeja. Olen pari kertaa ajanut semmoiseen töyssyyn että pamaus on kuulunut edestä. Onko jollain neuvoa tuohon asiaan? Kiitän etukäteen.
9-3 2,0T -01, Espoo Finland
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: B8 iskari lyö pohjaan
Saat kyl ajaa melkoiseen kuoppaan ja melko prkleen kovaa että löis B8 pohjaan.
B8 iskari on kova ja kyllä itelläkin on pamahtanut melko kovaa mutta en kyllä usko että pohjaan lyövät.
B8 iskari on kova ja kyllä itelläkin on pamahtanut melko kovaa mutta en kyllä usko että pohjaan lyövät.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: B8 iskari lyö pohjaan
Vedä nippuside varren ympäri niin näet kuinka syväl on käyny.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: B8 iskari lyö pohjaan
Hei. Kiitti vastauksista. Tuo nippuside on hyvä idea. Täytyy muistaa laittaa kun vaihdan kesärenkaat. Ei kai sinne olekaan mitään kumiholkkia yms. tarkoitettukaan.
9-3 2,0T -01, Espoo Finland
Re: B8 iskari lyö pohjaan
Miten mulla on sellainen mielikuva, että noissa b8:ssa olisi pohjaanlyöntikumi integroitu sisälle..?
Se kolaus tulee todennäköisimmin, kun iskarin yläpään kumi elää yli rajojoen, eli antaa niiin paljon periksi, että iskarin varren alepi prikka osuu iskarin yläpäähän nopeassa iskarin liikkeessä. - eritoten jäykillä iskareilla.
Kun yläpään kumi hajoaa kokonaan, niin kolahduksia tulee harvakseltaan kuopissa rauhallisemminkin ajaen.. kun ylempi ja alempi prikka vuorotellen kolahtelevat kumia ympäröivän pesän reunoihin.
Se kolaus tulee todennäköisimmin, kun iskarin yläpään kumi elää yli rajojoen, eli antaa niiin paljon periksi, että iskarin varren alepi prikka osuu iskarin yläpäähän nopeassa iskarin liikkeessä. - eritoten jäykillä iskareilla.
Kun yläpään kumi hajoaa kokonaan, niin kolahduksia tulee harvakseltaan kuopissa rauhallisemminkin ajaen.. kun ylempi ja alempi prikka vuorotellen kolahtelevat kumia ympäröivän pesän reunoihin.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: B8 iskari lyö pohjaan
Jep, pohjaanlyöntikumi löytyy iskarin sisältä
Re: B8 iskari lyö pohjaan
OK. Enpä tullut ajatelleeksi että se loppuvaimennin on sisällä. Hyvä tietää, kiitti vaan.
9-3 2,0T -01, Espoo Finland