Kiirreellistä apua kaivataan

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
talladega-97
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: To Marras 29, 2007 16:32

Kiirreellistä apua kaivataan

Viesti Kirjoittaja talladega-97 »

Yritin etsiskellä vastausta foorumilta vikaan mutta en löytänyt joten vinkkejä kaivattaisiin mikähän voisi olla syynä kun ahtopaineet eivät nouse punaiselle (NG900, 97, steg 3) eikä W-letkun irti ottaminen vaikuta ahtopaineisiin mittarin mukaan mitenkään?
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kiirreellistä apua kaivataan

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Vuoto ahtoputkistossa, ahdin lopussa tai pakoputki tukossa
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
talladega-97
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: To Marras 29, 2007 16:32

Re: Kiirreellistä apua kaivataan

Viesti Kirjoittaja talladega-97 »

Kiitos vinkeistä mutta vika oli hukkiksen kellossa joka nyt vaihdettu ja hyvin toimii ...nostaa ahtopaineita jälleen niin kuin pitää
jarppa^
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 15:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiirreellistä apua kaivataan

Viesti Kirjoittaja jarppa^ »

Jos kello on rikki, niin eikös silloin pitäisi ahtaa liikaa?
Saab 9-3 2.0t -98 Re85
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Kiirreellistä apua kaivataan

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Jousi voi kuoleentua täysin jolloin ei jaksa pitää hukkista kiinni. Jonkun verran T25 kelloissa ollut tätä vaivaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin