Alapallonivel väljä
Re: Alapallonivel väljä
Kyllä nuo Mapcot ihan riittävästi kestää. Jos varman päälle pelaa niin laittaa jo uutena rasvanipan alapallon alle ja renkaanvaihdon yhteydessä aina turauttaa vähän vaseliinia sinne.
EX: OG 9-3 t5 -99, NG 9-3 2.0t-03,
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98
Re: Alapallonivel väljä
Eipä tarvitse uutta ostaa, jos on originaali tukivarsi ja on ollut suojakumi ehjä.
Kiristämällä saa uutta vastaavan ja ei vaadi rakettitiedettä.
Eli seuraavasti, suojakumi pois ja rasvanipan asennus, jonka jälkeen uudet tuoreet rasvat
niveleen.
Tämän jälkeen sopivilla holkeilla prässillä sopivan tiukka kiristys ja suojakumi paikoilleen. Ei sitten muuta, kun tukivarsi auton alle ja kovaa ajoa seuraavat 200000 km.
Homma toimii myös Ng 9-3:n tukivarren pallonivelelle.
Kierrätys ja vihreät arvot kunniaan!
Kiristämällä saa uutta vastaavan ja ei vaadi rakettitiedettä.
Eli seuraavasti, suojakumi pois ja rasvanipan asennus, jonka jälkeen uudet tuoreet rasvat
niveleen.
Tämän jälkeen sopivilla holkeilla prässillä sopivan tiukka kiristys ja suojakumi paikoilleen. Ei sitten muuta, kun tukivarsi auton alle ja kovaa ajoa seuraavat 200000 km.
Homma toimii myös Ng 9-3:n tukivarren pallonivelelle.
Kierrätys ja vihreät arvot kunniaan!