OG 9-3 TA vm2000/ 250 000 ajettu
pitääkö paljon purkaa vai meneekö heittämällä?, jos purkuja, niin kannattaako samoin töin vaihtaa muitakin letkuja ( esim ohj tehostajan / lauhdutin tai vaikkapa jäähdytin), jos samoja purkuja edellyttävät.
työ ja täytöt kun noissa enemmän maksavat kuin letku
OG 9-3 ilmastoinnin (ala) paineletku hajonnut
OG 9-3 ilmastoinnin (ala) paineletku hajonnut
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: OG 9-3 ilmastoinnin (ala) paineletku hajonnut
Molemmat kompuralle menevät letkut on kohtuu helppo vaihtaa, kompuran joutuu irrottamaan telineestään, että putkien laippaliitos mahtuu tulemaan pois vesipumpun välistä.
Kuivaimelle menevän liitoksen irrotusta varten maski irti. Ison 32mm mutteriliitoksen irrottaminen kabiiniin menevästä putkesta onnistuu ilman isompia purkamisia.
Kuivaimelle menevän liitoksen irrotusta varten maski irti. Ison 32mm mutteriliitoksen irrottaminen kabiiniin menevästä putkesta onnistuu ilman isompia purkamisia.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: OG 9-3 ilmastoinnin (ala) paineletku hajonnut
Klubikaupasta löytyi orggis putkia /letkuja kympin kappale kun viime syyskokouksessa kaivelin laareja.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01