Vain ohjelman muutos ja se on siinä. Onko kokemuksia kyseisestä Stage1:stä asennettuna Saab 9-3 2.0t (150 hp) 2000-2003? eli hyödyt ja haitat.
Viritys helppoa?
Viritys helppoa?
Onko tosiaan näin helppoa saada 75Hp lisätehoa?:http://www.maptun.fi/tuoteview.php?id=51.
Vain ohjelman muutos ja se on siinä. Onko kokemuksia kyseisestä Stage1:stä asennettuna Saab 9-3 2.0t (150 hp) 2000-2003? eli hyödyt ja haitat.
Vain ohjelman muutos ja se on siinä. Onko kokemuksia kyseisestä Stage1:stä asennettuna Saab 9-3 2.0t (150 hp) 2000-2003? eli hyödyt ja haitat.
R.I.P. 9-5 2.3T Aero-01
Maptunin virin yhteydessä pitää lisäksi vaihtaa sytytystulpat. Ohjelman vaihto tapahtuu vaihtamalla ohjainyksikkö. Ohjainyksikön vaihdon yhteydessä saattaa joutua harrastamaan TECH-ohjelmointia Saab-pajalla.
Vielä vaivattomampaa on BSR:n viri. Vanhat sytytystulpat kelpaavat edelleen ja uusi softa ajetaan sisään ODB-portin kautta. Samalla tavalla voi halutessa palauttaa vanhan softan takaisin.
Vielä vaivattomampaa on BSR:n viri. Vanhat sytytystulpat kelpaavat edelleen ja uusi softa ajetaan sisään ODB-portin kautta. Samalla tavalla voi halutessa palauttaa vanhan softan takaisin.
Ainoa huono puoli tuossa on, että tuolla systeemillä auton myynnin yhteydessä ei voi lunastaa viripurkkiin mennyttä rahaa takaisin, jos sillä nyt on merkitystä. PPC-moduli kun on autokohtainen.S32 kirjoitti:Vielä vaivattomampaa on BSR:n viri. Vanhat sytytystulpat kelpaavat edelleen ja uusi softa ajetaan sisään ODB-portin kautta. Samalla tavalla voi halutessa palauttaa vanhan softan takaisin.
Itse hankin äskettäin toisen purkin jonka laitan piristettäväksi. Sitten kun auto lähtee myyntiin, alkuperäinen softa tilalle ja viriboksi myyntiin.