...alkaa meinaan tuottamaan tulosta.
Nyt olemme menossa katsomaan viikonlopun aikana -95 mallin 9satkua.
Ja parit kysymykset laitan.
Onko siin sama kone ja perustekniikka, ku 9 tonnarissa?
Pahimmat ruostumis paikat? Tonnarissa(oma kokemus) on ollut takahelmat.
Ja sit vimppa kysymys(tyhmä kysymys saabistin esittämänä)
Miksi isäni EI pitäisi hankkia tuota -95:sta 9satkua, ja mahtollisesti sairastua saabismiin?
Saabismi o sairaus, mutta turbo ja ruisku ovat lääke siihen.
9-5 2.0i Turbo farkku.
Ari R kirjoitti:...alkaa meinaan tuottamaan tulosta.
Nyt olemme menossa katsomaan viikonlopun aikana -95 mallin 9satkua.
Ja parit kysymykset laitan.
Onko siin sama kone ja perustekniikka, ku 9 tonnarissa?
Pahimmat ruostumis paikat? Tonnarissa(oma kokemus) on ollut takahelmat.
Ja sit vimppa kysymys(tyhmä kysymys saabistin esittämänä)
Miksi isäni EI pitäisi hankkia tuota -95:sta 9satkua, ja mahtollisesti sairastua saabismiin?
No ainakin ovet alareuna
takakaaret, takaluukku, perusmoottori sama kun tonnarissa ainakin lähelle,
niin ja laatikko kannataa sekata, jos pakki hyppii pois niin kannattaa unohtaa, tulee laatikko jumppaa
vähän ahdas leveyssuunnassa 9-5 olis ihan eri makunen sisätiloiltaan.
assa kirjoitti:"Nyt olemme menossa katsomaan viikonlopun aikana -95 mallin 9satkua. "
Noissa vanhoissa jo paljon vikoja+ruostettakin, tarkista joka paikka jos hyvä niin osta
Kaipa se on autoon käytettävästä rahasummasta usein (aina) kiinni että minkävuotista ja -mallista kärryä pystyy haaveilemaan, mutta eikös tuohon seuraavaan mallisarjaan eli ysi-kolmoseen tehty aikoinaan yli tuhat parannusta verrattuna siihen aiempaan ysi-sataseen???
Silloin kun minun isäni oli vielä ajokortti-iässä ja -kunnossa, niin hänen mielestään Saab oli liian iso auto että olisi sellaisen huolinut riesakseen kun autonvaihto tuli pakosta eteen. Ostettiin sitten hänelle japanialainen vekotin, jolla ajeli pari-kolme vuotta ennenkuin jätti autoilut kokonaan. Toisaalta, siis kun isäni ei jaksanut/viitsinyt nähdä autonsa eteen pienintäkään vaivaa, niin sellainen automerkki joka killuu katsastustilastojen viattomimpien kaarojen joukossa on omaisille(kin) huolettomin vaihtoehto myös, ei tarvitse sitä viedä korjaamolle tai huoltoon.
Koska kuitenkin ollaan -foorumilla, niin tietenkin se pitää kenen tahansa isälle joku Saabbi saada alle, eikä mikään riisikippo!!!
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme). Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i