Mitkä mahtaa olla jokaisen suuttimen värit punavihreän lisäksi? järjestyskin olisi mukava
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ei ole, alkuun oli mutta se tuli fixattua. käynti ei vaan tunnu paranevan mitenkään. yhdessä vaiheessa pukkasi bensaa jo pakosarjan tiivarista, 3 tai 2 pytty ei ehkä sytytä vaikka on uudet tulpat.. vika voi myös olla kytkennöissä koska tuo moottori on opelissa, ja sieltä on joutunut vetämään jokaisen piuhan yksitellenvesa67 kirjoitti:Taasko siellä on sekoitettu kakkosen suutinliitin ja tyhjäkäyntimoottorin liitin.
Ei ole mitään millä mitata. Katsoin äsken tulpat ja ne olivat aivan pikimustat. Myös kytkennän olen tarkastanut muutamaan otteeseen ja piipannut johdot ecun liittimeltä jne jne.. eli kone käy ja ottaa jenkaa mutta kumminkin ei jotenkin polta kaikkea ainetta. Tulpatkin olivat uudet suoraan kaupastavesa67 kirjoitti:Kyllähän siellä pahimmillaan saa vahinkoa aikaan jos kakkospytty tulvii ja puristustahti tulee ylöspäin. Mittaa puristuspaineet.
Lisäksi nyt kun kerroit että kytkennät on rakennettu uudestaan niin arvaat varmaan että ne joudut tarkistamaan kolmeen kertaan. Ei toi trionicin järjestelmä rakettitiedettä ole mutta jonkinverran järjestelmällisyyttä ei ole pahitteeksi.