Kannattaako ostaa?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
palle
Matalapaineturbo

Kannattaako ostaa?

Viesti Kirjoittaja palle »

Joskus kun tulee autonvaihto eteen, niin olen miettinyt että kun nämä NG:t jonkun verran tehty opelin jutuilla, niin onko minulla tulevaisuutta NG:n omistajana? Opeleissahan on tunnetusti heikko etupää jne. Mulle tulee paljon ajoa metsäautoteillä jne. Nykyinen OG vm -93 on kestänyt paremmin kuin kiitettävästi nuo hurjat maastoajelut, mutta mites NG, pysyykö se läjässä? Onko ollut vaihdelaatikko- ongelmia ekoissa NG: issä?
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Oma kokemus rajoittuu yhteen yksilöön, vm95i SE. Kuluvia osia on vaihdeltu, jouset iskarit, käyttöhihna, jarrupalat- ja levyt, takakontin kaasujouset jne. Mitään suurempaa ei ole rikkoutunut.
Alustassa samat natinat kuin kaikissa ko- mallisarjan autoissa, kojelauta nitisee pakkasella. Ovien alaosat on maalattu uudelleen alkavat ruostumisen vuoksi. Kone syö hieman öljyä, sekin hyvin kausittaista.
BMW 320dA Coupe LCI
ng900aero
"Saabisti"

Kestää

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Kestää kyllä, ei ongelmia vaihteiston suhteen, ja nuo alustan ongelmat ovat ainakin omalta kohdaltani tuntemattomia, eikä nitise tai natise, hyvä on. Osta multa aero niin pääset rivakkaammin niitä metsäteitä :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin