Lämmöt alhaalla, glykoli haisee

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Lämmöt alhaalla, glykoli haisee

Viesti Kirjoittaja Kaide »

PRKL ! Mikäs nyt mättää ? Lämmöt ei nouse kuin 1/4 tasoon ( paitsi pitkällä paikallaan käyttämisellä ) . Itse veikkaisin tämän perusteella termaria, mutta kun samalla auton sisälle pukkaa glykolin hajua ja jäähdytysnestettä on nyt alkanut häviämään, todella vähän, mutta häviää kuitenkin. Olen lisännyt litran 5000km aikana. Mitään näkyvää vuotoa en löydä.
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3857
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Minulla alhainen lämpö johtui termarista nimenomaan, mutta kun vaihdatin sen, niin alkoihan pelittämään. Siitä lähtien on pelannut hyvin ja jäähdytysnesteen vuoto johtui lohkolämmittimen vastuksen tiivisteiden vuodosta. Ja tiivisteet vaihdettiin, niin loppui vuoto.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kaide »

juhokare kirjoitti:Minulla alhainen lämpö johtui termarista nimenomaan, mutta kun vaihdatin sen, niin alkoihan pelittämään. Siitä lähtien on pelannut hyvin ja jäähdytysnesteen vuoto johtui lohkolämmittimen vastuksen tiivisteiden vuodosta. Ja tiivisteet vaihdettiin, niin loppui vuoto.

No joo... Eipä ollu taas paha juttu :lol: Termari sökö ja samalla huomasin että se jäähdytysneste vuoto on myös siinä termarin kupeessa. Uutta tiivistettä kehiin vaan
Vastaa Viestiin