Eli ongelmana on pieni öljyvuoto virranjakajassa, kansi on sisäpuoleltakin öljyssä eli taitaa olla akselin stefa loppu? Pystyykö korjaamaan, vai pitääkö ostaa koko jakaja?
Moottorina 2,3i vapari jossa virranjakaja on kyljellään moottorin päässä.
Öljyvuoto virranjakajasta
Öljyvuoto virranjakajasta
Saab 900SE 2.3i -95
Nissan Primera farkku -05
Opel Astra GLS 1.8i -95
Nissan Primera farkku -05
Opel Astra GLS 1.8i -95
Onkohan virranjakajan mitat samat kuin vanhemman 16-venttiilisen jakajan mitat? Jos on, niin stefa on vaikeasti saatavilla olevaa kokoa.
Muutenhan tuollaisen tyhjän virranjakajan remontoinnissa ei pitäisi olla paljon mutkia matkassa, kun ei ole mitään sakaralevyjä ja Hall-antureita purettavana.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15316
Muutenhan tuollaisen tyhjän virranjakajan remontoinnissa ei pitäisi olla paljon mutkia matkassa, kun ei ole mitään sakaralevyjä ja Hall-antureita purettavana.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15316
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Öljyvuoto virranjakajasta
Tervetuloa joukkoon Sama vika meikäläisen autossa, 9-3 vm. ´98, 2,3i. Kyselin syksyllä merkkihuollosta, sanoivat että ei voi korjata, uuden hinta hirvitti >500 €... Tiedä sitten mitä tee-se-itse -ihminen saisi aikaan, mutta huollon mukaan tuohon ei saa uutta akselin stefaa.T.K. kirjoitti:Eli ongelmana on pieni öljyvuoto virranjakajassa, kansi on sisäpuoleltakin öljyssä eli taitaa olla akselin stefa loppu? Pystyykö korjaamaan, vai pitääkö ostaa koko jakaja?
Tulin sitten siihen tulokseen, että en vaihda virranjakajaa kerta vuoto oli pientä. Kunhan nyt välillä pyyhkii virranjakajan alapuolta & ympäristöä puhtaaksi niin ihan ok. Jos tuo pahemmaksi yltyy, niin pitää sitten katsoa mitä keksii...
# 2072
9-5 2.3T Arc 2004, projekti: 9-5 2.3T 2005
9-5 2.3T Arc 2004, projekti: 9-5 2.3T 2005