b204l sytkäennakot
b204l sytkäennakot
Millasilla maksimi ennakoilla porukka täällä on ajellu? Pitäs rueta kohta puoliin ajelemaan säätöjä moottoriin, niin ois hyvä tietää millasia muilla ollu? Jokainen kone on toki yksilö sen tiedän, mutta suuntia ois hyvä tietää. Kone avaamaton ja noin 300hp setillä. Bensalla ajellaan.
Saab 9000 -96 2.0T
Re: b204l sytkäennakot
Niinku millä aluella ? Tehohuipun kohdalla bensalla pitäis 12 astetta olla aika ok. Tiedäthän että trionic osaa tunnistaa lähestyvän nakutustilanteen ja sitä tietoa voi käyttää hyväkseen säädössä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: b204l sytkäennakot
Moottorin ohjaus on hestec x32 ja konekkin ooppelin korissa
Lähinnä just huipputeho/yläkierros alueella täys paineella.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Saab 9000 -96 2.0T
Re: b204l sytkäennakot
No sit vaan nakuluurit korviin ja kiristämään kunnes alkaa rätkiin ja lopuksi pikkusen pois.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: b204l sytkäennakot
Ihan pakko kysyä, että mitä haet tuolla hestecillä? Halusitko hävittää DI-kasetin vai mitä kun en ihan keksi logiikkaa hävittää Trionic - eteenkin kun pyöritään alle 500hv teholuokissa. Joutuu miettiin nakutustunnistuksen, nokan asennot uusiksi.. sytytyksen.. Mikäs siinä jos tykkää rakentaa, mutta minulle ei ihan avaudu tuo hestecin vaihto.Jeba kirjoitti:Moottorin ohjaus on hestec x32 ja konekkin ooppelin korissaLähinnä just huipputeho/yläkierros alueella täys paineella.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: b204l sytkäennakot
Sehän oli jo aika hyvin käsitelty tän auton projektitopicissa, satuin just tuossa kyseisen lukemaan läpi hetki sitten...Pakari kirjoitti:Ihan pakko kysyä, että mitä haet tuolla hestecillä? Halusitko hävittää DI-kasetin vai mitä kun en ihan keksi logiikkaa hävittää Trionic autosta - eteenkin kun pyöritään alle 500hv teholuokissa.Jeba kirjoitti:Moottorin ohjaus on hestec x32 ja konekkin ooppelin korissaLähinnä just huipputeho/yläkierros alueella täys paineella.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Saab Omega
Vaikka kieltämättä itselläkin eräs suuri syy Saabin valintaan uudeksi projektiksi (tekniikan peruskestävyyden lisäksi) on tuo Trionicci. Vaikka auton mulle myynyt hemmo sitä vähättelikin kun mainitsin edistyksellisistä ominaisuuksista.
Re: b204l sytkäennakot
Joo sieltähän se syy löytyy ja eiköhän se rokkaa ihan hyvin hestecilläkin.
Saab 9000 -96 2.0T