hyvähän se on jotta pölyt tippuu, mutta ottaa järkeen enemmän.
Ravistaa
-
SAAB 900 GL
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Loka 05, 2013 20:37
- Paikkakunta: kauhajoki
Ravistaa
Niin 93 vm. 1999 ravistaa peruutettaessa onko moottorin kumityynys vika vai jossain muualla? joskus saattaa hieman ravistaa eteenpäin lähtiessä muuten ei mitään ongelmaa.
hyvähän se on jotta pölyt tippuu, mutta ottaa järkeen enemmän.
hyvähän se on jotta pölyt tippuu, mutta ottaa järkeen enemmän.
Re: Ravistaa
Laatikon tukikumi kattosin ensin, sitten muut moottorinkumit.
Jos nuo on ehjät niin sisemmät vetarit ja vetarin holkki joka tosin pitäs ravista ajossakin ja näkyä laatikkoöljyn vuotoa.
Jos nuo on ehjät niin sisemmät vetarit ja vetarin holkki joka tosin pitäs ravista ajossakin ja näkyä laatikkoöljyn vuotoa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: Ravistaa
Minulla oli täsmälleen sama tilanne. Moottorin takana oleva tukikumi oli rikki, liekö ajettu autolla rallikrossia takaperin. Aika hankala vaihtaa kun on nostettava moottoripakettia, on ahtaassa paikassa. Etummainen höpinäpönttökin piti irroittaa. Mutta muuten yksinkertaista, osan hinta muistaakseni noin 100,-.
-
SAAB 900 GL
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: La Loka 05, 2013 20:37
- Paikkakunta: kauhajoki
Re: Ravistaa
Kiitos vastauksiata. Tätä se mun uneni tiesi,sitte eikun kummia vaihtaan niin jää tutinat pois