Kysymyksiä aero kolkista
Re: Kysymyksiä aero kolkista
Monesti tätä toistanut - Eibach ja B8. Löytyy snadisti käytetyt eibach vieterit jos kiinnostaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Kysymyksiä aero kolkista
Jos meinaat tontittaa niin iskarit sen mukaan. Omassa kolkissa meni alle vuodessa takana B4 huonoksi Eibachien kanssa, ei ollut siihen suunniteltu. Nyt ollut 5v B8 alla Eibachien ja hyvin toimii edelleen...
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: Kysymyksiä aero kolkista
Näitä tyhmiä kysymyksiä kun jakelen niin paljon tuo eibach tiputtaa tuosta aeron alustasta?
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
Re: Kysymyksiä aero kolkista
Tehtiin imuvuototesti yksinkertaisesti irrottamalla mankkuvenan c letku ja puhaltamalla immun jälkeiseen kumikäyrään. Turbon imupuolella oli melko massiivinen vuoto, joka korjattiin. Nyt amul pyörii -150 ja +1100 välillä ainakin tuommoisessa pienessä talvisessa kaupunkiajossa. Alkaa tuo sid näyttö olemaan melko pikselimössöä joten arvoja saa ulos vain kylmänä ja kikkailemalla . Ad arvo on nyt ilmeisesti noin 544, tankissa 98 noin 20L ja etanolia loput. Voisi sanoa että oikeaan suuntaan mennään. Pitää tehdä parempi loppupätkällekkin imuvuototutkimus kunhan siihen saa aikaa itseltään varattua
Polttoainepumppu taitaa olla vielä originaali joten tuotto todennäköisesti on jo heikentynyt.
Polttoainepumppu taitaa olla vielä originaali joten tuotto todennäköisesti on jo heikentynyt.
9-5 -07 2.3T aut & BP
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#
9-3 -01 t5 aero man & BP
#6226#