Iltaa, mahtava homma kun Saab ollut jo muutaman viikon ajossa ilman vikaa!!
Ettei liiaksi pääse innostumaan porsi tuo ohjaustehostimen alempi putki joka tuntuu kiertävän puoli autoa.. onko kukaan kokeillut ottaa vuotokohdasta pätkää pois ja muoviletkua tilalle? osa sinänsä ei kallis ole mutta kestää aikansa saada se näppeihin..
Kiitos etukäteen
Saab 9-3 -98 2.0T ohjaustehostimen alempi putki
Saab 9-3 -98 2.0T ohjaustehostimen alempi putki
* kun menot menee kovaksi, kovat panee menoksi *
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7566
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Saab 9-3 -98 2.0T ohjaustehostimen alempi putki
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Saab 9-3 -98 2.0T ohjaustehostimen alempi putki
ei sen alemman putkes mene ku pari tuntia, kolme korkeintaan.
Prosessi menee about ->
Maski Pois
Vilkut pois
Umpiot pois
Alamuovit pois
Puskuri pois
Ime alipaineimurilla tehostimen säiliöstä kaikki pois,
Letkut irti säiliöstä
Ime letkuista pois kaikki mikä lähtee alipaineimurilla
Pese säiliö esim bräkleenillä (Täytä ja ravista, toista) (Pohjassa oleva suodatin irroitettavissa)
Irroita putken liitos akun alta, saattaa olla vähintäänki v*tun jumissa joten CRC/WD-40 päivää ennen operaatiota ei ole haitaks
Irroita IC
Irroita putken liitos pumpusta
Vedä putki helvettiin sieltä kiroilen saab jumalille
Laita uusi putki paikoilleen ja kiroa tarvikevalmistajat alimpaan helvettiin ku eivät voi taivuttaa putkea oikeaan muotoon tehtaalla.
Kasaa keula.
Toivo ettei vuoda.
Akun alla olevas liitokses on tiiviste ja olen pariin otteeseen nähny että jengi saanu sen rikottua ku hinkannu sitä kierteisiin nii vähän varoen sen kanssa sitte.
Yt,
väsymys ja mitä vittua kello on.
Prosessi menee about ->
Maski Pois
Vilkut pois
Umpiot pois
Alamuovit pois
Puskuri pois
Ime alipaineimurilla tehostimen säiliöstä kaikki pois,
Letkut irti säiliöstä
Ime letkuista pois kaikki mikä lähtee alipaineimurilla
Pese säiliö esim bräkleenillä (Täytä ja ravista, toista) (Pohjassa oleva suodatin irroitettavissa)
Irroita putken liitos akun alta, saattaa olla vähintäänki v*tun jumissa joten CRC/WD-40 päivää ennen operaatiota ei ole haitaks
Irroita IC
Irroita putken liitos pumpusta
Vedä putki helvettiin sieltä kiroilen saab jumalille
Laita uusi putki paikoilleen ja kiroa tarvikevalmistajat alimpaan helvettiin ku eivät voi taivuttaa putkea oikeaan muotoon tehtaalla.
Kasaa keula.
Toivo ettei vuoda.
Akun alla olevas liitokses on tiiviste ja olen pariin otteeseen nähny että jengi saanu sen rikottua ku hinkannu sitä kierteisiin nii vähän varoen sen kanssa sitte.
Yt,
väsymys ja mitä vittua kello on.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Saab 9-3 -98 2.0T ohjaustehostimen alempi putki
Ite vaihdoin molemmat putket nosturilla 1kk sitten. Ei tarvinu maskia ym irrottaa (tosin voi helpottaa aika paljon toimintaa).
-Akku irti edessä olevien putkine ja johtojen kiinnikkeet auki
- syyläri ja se jokin toinen apujäähdytin irti kiinnikeistään et saa vähän liikkumavaraa.
- Vanhat putket pistin poikki et sai nopeammin pois.
- Uudet meni paikoilleen ihan ujuttamalla, mut tarkkaa veivaamista ja hieman voimaa se vaatii
- 4½H meni koko urakkaan (kahdelta henkilöltä joista toinen osasi ja toinen vähemmän)
-Akku irti edessä olevien putkine ja johtojen kiinnikkeet auki
- syyläri ja se jokin toinen apujäähdytin irti kiinnikeistään et saa vähän liikkumavaraa.
- Vanhat putket pistin poikki et sai nopeammin pois.
- Uudet meni paikoilleen ihan ujuttamalla, mut tarkkaa veivaamista ja hieman voimaa se vaatii
- 4½H meni koko urakkaan (kahdelta henkilöltä joista toinen osasi ja toinen vähemmän)
Saab 93 2.0t aut. vm0