Joo, elikkäs semmone tarina tällä kertaa pinta kaasulla nätisti kolmosella kiihdyttäessä auto täristää kuskin puolelta. Vasta vaihdettiin se kuuluisa holkki ja vetari samalla ks puolelle uusine aski öljyineen ja tiivisteineen. Tärisyttää vielä. Nostin tänään auton ylös ja koitin vetarista ja renkaasta välyksiä. Laatikosta kuuluu ihme lonksunta ja renkaasta liikuteltuna edes takaisin liikkuma suunnissa on väljyyttä n. 0,5cm tuolloin kuuluu askin päästä tuo lonks lonks.
Eli tuskin kuulunee antaa tuommosta määrää periksi renkaalla ja ilman liikuteltaessa? Oikealta tuota ei kuulu. Eli ilmeisesti laatikosta on mennyt jotain paskaksi? Ja oletan, että edessä on uuden laatikon laitto / auto paaliksi koska ei nyt muuten kyllä uuden askin veroinen rahasa ole tuo yksilö enään.
og 9-3 2001 täristää kiihdytettäessä. Ja ihme ääni.
Re: og 9-3 2001 täristää kiihdytettäessä. Ja ihme ääni.
Saab outletissa vielä joitakin tehdaskunnostettuja askeja n.500 - 1000 euron hintahaitarissa, kolkkeihin siis.
Kannattaa tsekata, jos sopiva sattuisi löytymään.
Merkkihuollon kautta tilattuna ei tule edes rahtikuluja tai ainakin kovin vähän.
Kannattaa tsekata, jos sopiva sattuisi löytymään.
Merkkihuollon kautta tilattuna ei tule edes rahtikuluja tai ainakin kovin vähän.
9-3 2.0T SE -98
Re: og 9-3 2001 täristää kiihdytettäessä. Ja ihme ääni.
Vielä varmistus vaikka koitin kattella tietoja niin meneeks 01 og 9-3 (b205e kone) FM 57503 laatikkoa vai FM55 507 laatikko?
Re: og 9-3 2001 täristää kiihdytettäessä. Ja ihme ääni.
Uskaltaisin väittää, että jos olet varma tuosta moottorin tyypistä (B205E), niin tuo halvempi FM 57503 on oikea loota, vaikka sanoo vuosimalleiksi 02-03.
Tee tilaus merkkihuollon kautta ja varmista heiltä sopivuus rekkarin perusteella.
Tee tilaus merkkihuollon kautta ja varmista heiltä sopivuus rekkarin perusteella.
9-3 2.0T SE -98