Lambda rikki
Lambda rikki
Eli anturi on rikki...orkkis vai tarvike? Mitä eroa, kokemuksia? Auto on 900 2.0t
-¤Ahdin määrää tahdin¤-
Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
Eiks tarvikeliikkeistä saa noita?saab900rs kirjoitti:Mistähän tuo olisi edullisin sitten ostaa, Länkkärissä kuului maksavan 491€, pikkasen suolanen hinta
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
No mites olis n. kymmenosa tuosta hinnasta, kestäiskös kukkaro ? Näinkin "yllättävä" paikka kun Motonet kannattaa yleensä tsekata ennen kuin alkaa merkkiliikkeistä kyselemään...saab900rs kirjoitti:Mistähän tuo olisi edullisin sitten ostaa, Länkkärissä kuului maksavan 491€, pikkasen suolanen hinta
GM-900/9-3 Lambda-anturi jos 3 johdolla ja kierteellä. . . 54.50 EUR
GM-900/9-3 Lambda-anturi jos 4 johdolla ja kierteellä. . . 59.50 EUR
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Eilen sytty sitten Check Engine valo. Aluksi palo välillä ja välillä ei. Tänää sit virrat päälle ja 6 kertaa vilkku tuo CE valo. Oxygen sensor eli lambda rikki siis?
Eikös tuossa T5 ole 1 lambda. Katselin jo uutta lambdaa motonetistä. Olisi 3 ja 4 johtoista tarjolla. Tietääkö tuon jostain kumpi on vai pitääkö irroitella tuo vanha?
Sitten kokemuksia noista tarvikelambdoista. Eli kannattaako tuollanen motonetistä/harakiristä ostella vai jostain Boschi?
Eikös tuossa T5 ole 1 lambda. Katselin jo uutta lambdaa motonetistä. Olisi 3 ja 4 johtoista tarjolla. Tietääkö tuon jostain kumpi on vai pitääkö irroitella tuo vanha?
Sitten kokemuksia noista tarvikelambdoista. Eli kannattaako tuollanen motonetistä/harakiristä ostella vai jostain Boschi?
Ainakin -94 on kolmella johdolla.
Kerran vaihdettiin metrossa- toimi 30 min. Tarvike malli toimi saman aikaa. Pösön alkuperäinen (kylläkin käytetty) ei ollut yhtään sen parempi. Nykyinen on toiminutkin sitten täysin, vaan enpä tiedä mistä velipoika sen hommas, hintaakin oli aika tavalla verrattuna motonettiin, mutta toisaalta murto-osa metron hinnoista.
Tosin kavereilla on kestänyt biltemalaiset.
Kerran vaihdettiin metrossa- toimi 30 min. Tarvike malli toimi saman aikaa. Pösön alkuperäinen (kylläkin käytetty) ei ollut yhtään sen parempi. Nykyinen on toiminutkin sitten täysin, vaan enpä tiedä mistä velipoika sen hommas, hintaakin oli aika tavalla verrattuna motonettiin, mutta toisaalta murto-osa metron hinnoista.
Tosin kavereilla on kestänyt biltemalaiset.
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
#2742
ng900 Turbo
Itsellä juuri vaihdettuna tuo anturi -96 mallin turboon ja ihmettelin tuota 3 tai 4 johtoista. Jotenkin laiska olin kun kävin anturin hakemassa, etten viitsinyt vilkaista pellin alle (näkyyhän se liittimen päästä ihan vilkaisemalla, montako johtoa siellä on). Myyjä sano, että siihen tulee tuollainen 3 piuhainen, mutta yllätys oli taas iloinen, kun pellin avasin ja aloin katselemaan sitä liitintä... Ja takaisin kauppaan seuraavana päivänä. Eipä tuo vaihto sitten kauaa kestänytkään, ja sai samalla anturin piuhan lyhennettyä, kun tuo anturin paikka vaihtui putken päivityksen yhteydessä.
****************************************
'Saabismi on sairautta,
mutta ei sitä muiden vikojen seasta edes huomaa!'
NG900 T 185 hb
'Saabismi on sairautta,
mutta ei sitä muiden vikojen seasta edes huomaa!'
NG900 T 185 hb
Dodiin, tuli tuossa liittimiä putsailtua jne.. niin eipä syttyny enää CE valo ajossa ja yli 30min testilenkin heitin.
Kiinnostaisi tietää jääkö noi vanhat viat johonki muistii autossa, koska ku virrat lyö päälle CE valo vilkkuu vielä kuitenkin 6 kertaa.
Eli vika kerran ollu ni jääny muistii ja vanhasta muistista vilkuttaa valoa?
Kiinnostaisi tietää jääkö noi vanhat viat johonki muistii autossa, koska ku virrat lyö päälle CE valo vilkkuu vielä kuitenkin 6 kertaa.
Eli vika kerran ollu ni jääny muistii ja vanhasta muistista vilkuttaa valoa?