Seuraavanlainen haaste ilmeni kun tänään kävin tarkistuttamassa aurauskulmat muutoskatsastusta varten. Autoon on asennettu alustasarja viime viikonloppuna ja samalla vaihtui myös eteen alatukivarret kummallekin puolelle (uretaanipuslilla jos tällä merkitystä) sekä koiranluut. H&R:n 35mm jouset asennettiin iskareineen ja näille pitäisi nyt leima saada.
Auto on Saab OG9-3, vm 2003.
Raportti on seuraavanlainen:

Etupään heitto tulee mitä ilmeisemmin iskarin yläpään laakereiden vuoksi, koska tästä ilmeni pieniä epäilyksiä asennuksen aikana ja sen jälkeen. Nämä menevät ensimmäisenä vaihtoon ja juttelinkin asiasta jo henkilön kanssa kuka tarkistusta teki.
Suurempi kysymys on, että mikä tuon takapään heiton voisi aiheuttaa kun ilmeisesti tässä mallissa ei voi takapäätä erikseen edes säätää? Olisiko syynä jokin välyksellinen pyöränlaakeri? Nyt kaivattaisiin vinkkejä mahdollisista vikapaikoista, koska mukava olisi auto saada leimalle tällä alustalla. Koitan samalla minimoida ns. "turhien" tarkistuskäyntien määrän, koska näitä arvoja vaikea katsoa kotioloissa
