siis sen, joka lähtee pumpulta ja kiertää keulan alitse. oli vissiin ruostunut puhki mun vm 2000: ssa.
pumppu kirskui voimakkaasti ajoon lähtiessä, kun neste oli häipynyt säiliöstä, ajaessa kirskunta poistui aika nopeasti ( ilmeisesti putkissa oli vielä jonkin verran litkua, koska vuoto oli vain tihkumista). en heti arvannut mistä ääni johtui, mutta aika nopeasti keksin syyn ja täytin säiliön. ilmeisesti ei pumppu ehtinyt vammautua.
ostin putken procarservicen kautta, n. 100 halvempi kuin merkkiliikkeessä, eli 80 € matkahuoltokuluineen.
Korjaamoni pani uuden putken raakasti poikki, koska muuten olisi kuulemma ollut paljon enemmän asennustyötä.
käyttivät liitoksen tekemiseen puserrusliitintä, aika näppärää. laskuttivat siten vain 1,5 h, merkkiliikkeessä jos pitkän kaavan mukaan olisivat laittaneet, niin varmaan 4 tuntia olisivat ainakin laskuttaneet??, eli kokonaisero kustannuksissa olisi ollut ainakin 400€, arvelisin. kaiken kukkuraksi n. 3 viikon jono oli merkkiliikkeeseen, nyt sain 3 päivässä.
uusi putki taisi olla kuparia, ainakin sen väriseltä maalin alta paistoi.
ohj. tehostimen paineputken vaihto
ohj. tehostimen paineputken vaihto
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: ohj. tehostimen paineputken vaihto
Kun selaat pari ketjua alaspäin niin löydät sivukaupalla juttua aiheesta. On tyypillinen vika ko. automallissa ja tarvikeosaa joutuu pajottamaan jonkun verran.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00