Jäähdytysnesteen pinta-anturi rikki?
Jäähdytysnesteen pinta-anturi rikki?
SID pyytää täyttämään jäähynesteen, mutta nesteet on rajan yläpuolella. Voiko syy olla mikään muu kuin rikkinäinen pinnankorkeusanturi?
Viimeksi muokannut Jussi91, La Elo 11, 2018 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-5 Linear Sedan 2.3t, 2007 (Stage-1 BioPower softa)
Saab 9-3 Hatchback 2.3, 1999
Saab 9-3 Hatchback 2.3, 1999
Re: Jäähdytysnesteen anturi rikki?
Eipä se taida oikein mikään muukaan voi olla, johtojen lisäksi.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Jäähdytysnesteen pinta-anturi rikki?
Kokeile oikosulkee se liitin. Webshopissa säiliö antureineen oli jossain vaiheessa edukas.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992