Käytin autoa pikahuollossa (MetroAuto) jossa huoltomies varmisti asian. Sanoi homman olevan niin, että yhtä tiivistettä ei voi vaihtaa ja koko ohjaustehostin pitää vaihtaa - uuden hinta ~550 euroa.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Konehuoneen puolella kaikki oli kunnossa, ei roiskeita tai vastaavaa.
Noin 1,5 vuotta sitten auto ilmoitti ohjaustehostimen nesteen vähyydestä ja sitä lisättiin huollossa. Öljyä on tällä hetkellä normaalin verran ja ilmoituksia ei ole ollut.
Haluaisinkin nyt tietää mitä tuolle kannattaisi tehdä? ~550 euroa kuulostaa isolta summalta koska vain yksi tiiviste on rikki. Onko tosiaan niin, ettei tuota yhtä tiivistettä voi vain vaihtaa? Onhan tehostin muuten täysin kunnossa.
Jotainhan tuolle olisi tehtävä, sisääntuleva öljy "sottaa" kuljettajan lattian.
Laadukkaita (valtuutettuja) Saab-huoltoja saa ehdottaa Turku-Rauma-Loimaa-Salo -välillä.