Ahtopaineen hävikki

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Nigez94
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Touko 25, 2019 01:00

Ahtopaineen hävikki

Viesti Kirjoittaja Nigez94 »

Morjens.

Huomasin että autoni Daab 9-3 2000 2.0T stage 1 ethanol. Oli nuhainen. Ahdot normaalisti 1.1 bar ja nyt oli vaan 0.6bar.

Tukin mankkuventtiililtä R-letkun ja ahdot nousivat 1.0 bar.

Mreq ja Mair ero noin 300 täyskaasulla.

Mitä tässä nyt on mennyt rikki?

Evap takaiskuventtiiilit?
RokRoland
Matalapaineturbo
Viestit: 200
Liittynyt: Ti Huhti 01, 2014 22:07

Re: Ahtopaineen hävikki

Viesti Kirjoittaja RokRoland »

Onko Mreq ja Mair ero vielä läsnä johdon tulppaamisen jälkeen? Takaiskuventtiililtähän tuo kuullostaa, omat oireet olivat samanlaiset.

Aihetta sivuttu täällä viewtopic.php?f=13&t=177626

Ajelin aikani (pari vuotta jopa) R-letku tukittuna jahka tein tuossa threadissa kuvassa olevan T-haaran eliminoinnin (ts. tulppaus T-haaran yläpuolisesti ja suoraa letkua magneettiventtiilin R-lähdöstä imupuolelle) ja kulku entisestään parani. Tai sitten R-tulppaukseni oli sen verran huono ranetus, että alkoi sekin jo vuotaa.
Nigez94
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Touko 25, 2019 01:00

Re: Ahtopaineen hävikki

Viesti Kirjoittaja Nigez94 »

Hei.

Evap-linja on nyt tukittu kaasuläpän päästä sekä t-haara on eliminoitu mankkuvenassa. Ahdot piikkaa nihkeästi 1.0bar. Mair ja mreq eivät vieläkään ihan täsmää täyskaasussa.

Eli tällä hetkellä evap takaiskuventtiilit eivät ainakaan sotke.

Olisiko immu lopussa?
Vastaa Viestiin