Morjens.
Huomasin että autoni Daab 9-3 2000 2.0T stage 1 ethanol. Oli nuhainen. Ahdot normaalisti 1.1 bar ja nyt oli vaan 0.6bar.
Tukin mankkuventtiililtä R-letkun ja ahdot nousivat 1.0 bar.
Mreq ja Mair ero noin 300 täyskaasulla.
Mitä tässä nyt on mennyt rikki?
Evap takaiskuventtiiilit?
Ahtopaineen hävikki
Re: Ahtopaineen hävikki
Onko Mreq ja Mair ero vielä läsnä johdon tulppaamisen jälkeen? Takaiskuventtiililtähän tuo kuullostaa, omat oireet olivat samanlaiset.
Aihetta sivuttu täällä viewtopic.php?f=13&t=177626
Ajelin aikani (pari vuotta jopa) R-letku tukittuna jahka tein tuossa threadissa kuvassa olevan T-haaran eliminoinnin (ts. tulppaus T-haaran yläpuolisesti ja suoraa letkua magneettiventtiilin R-lähdöstä imupuolelle) ja kulku entisestään parani. Tai sitten R-tulppaukseni oli sen verran huono ranetus, että alkoi sekin jo vuotaa.
Aihetta sivuttu täällä viewtopic.php?f=13&t=177626
Ajelin aikani (pari vuotta jopa) R-letku tukittuna jahka tein tuossa threadissa kuvassa olevan T-haaran eliminoinnin (ts. tulppaus T-haaran yläpuolisesti ja suoraa letkua magneettiventtiilin R-lähdöstä imupuolelle) ja kulku entisestään parani. Tai sitten R-tulppaukseni oli sen verran huono ranetus, että alkoi sekin jo vuotaa.
Re: Ahtopaineen hävikki
Hei.
Evap-linja on nyt tukittu kaasuläpän päästä sekä t-haara on eliminoitu mankkuvenassa. Ahdot piikkaa nihkeästi 1.0bar. Mair ja mreq eivät vieläkään ihan täsmää täyskaasussa.
Eli tällä hetkellä evap takaiskuventtiilit eivät ainakaan sotke.
Olisiko immu lopussa?
Evap-linja on nyt tukittu kaasuläpän päästä sekä t-haara on eliminoitu mankkuvenassa. Ahdot piikkaa nihkeästi 1.0bar. Mair ja mreq eivät vieläkään ihan täsmää täyskaasussa.
Eli tällä hetkellä evap takaiskuventtiilit eivät ainakaan sotke.
Olisiko immu lopussa?