NG900 2,5 V6:n kansipahviremontti

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Avatar
mika.koskinen
Matalapaineturbo
Viestit: 168
Liittynyt: Su Marras 02, 2003 17:45
Paikkakunta: Helsinki

NG900 2,5 V6:n kansipahviremontti

Viesti Kirjoittaja mika.koskinen » Su Kesä 09, 2019 14:38

Moro,
Terveisiä Trollhättanin treffeiltä. Tukholmaan on vielä reilu 200 km.

Mutta auttakaa miestä mäessä toisen auton, NG900 2,5 V6:n, kanssa. Näyttää siltä, että kävi lämpövahinko ja vesi pääsee kansitiiviste(i)stä väärään paikkaan. Auto käynnistyy joten kuten mutta kehittää heti valtavan paineen jäähdytysjärjestelmään.

Onko teillä kokemuksia tuollaisen V6:n kansien avaamisesta? Mahtaisiko keltään löytyä työohjeita sopivista korjaamokäsikirjoista? Tai löytyykö vinkkejä pajoista, jotka voisivat olla kiinnostuneita ottamaan tuollaisen keikan?

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

Mika

Vastaa Viestiin