Moro,
Terveisiä Trollhättanin treffeiltä. Tukholmaan on vielä reilu 200 km.
Mutta auttakaa miestä mäessä toisen auton, NG900 2,5 V6:n, kanssa. Näyttää siltä, että kävi lämpövahinko ja vesi pääsee kansitiiviste(i)stä väärään paikkaan. Auto käynnistyy joten kuten mutta kehittää heti valtavan paineen jäähdytysjärjestelmään.
Onko teillä kokemuksia tuollaisen V6:n kansien avaamisesta? Mahtaisiko keltään löytyä työohjeita sopivista korjaamokäsikirjoista? Tai löytyykö vinkkejä pajoista, jotka voisivat olla kiinnostuneita ottamaan tuollaisen keikan?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen!
Mika
NG900 2,5 V6:n kansipahviremontti
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 196
- Liittynyt: Su Marras 02, 2003 17:45
- Paikkakunta: Helsinki