Takaluukun v-mäinen lukko

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
samppamies10
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Heinä 21, 2019 11:47

Takaluukun v-mäinen lukko

Viesti Kirjoittaja samppamies10 »

Moro, mulla on OG 93 hatchback, jossa ei toimi takaluukun lukitus jostain kumman syystä. Oon siis ostanut auton äskettäin ja sain mukana uuden lukon, asensin sen ja silti ei pysty laittamaan lukkoon (varmaan avaamankaan) lukkoreiästä tai kauko-ohjaimella. Oon kattonut johot läpi takaluukun alueelta ja asentanut lukkoon menevät vivut niin kuin ne oli edellisessä setissä. Sähköpuoli vaikuttaa toimivan ainakin jotenkin kun naksahtaa aika äänekkäästi kun yrittää lukkoon laittaa. Menee kyllä siten kiinni, että pitää avata luukun kahvasta kun lämäyttää kiinni. Mittaristo näyttää, että luukku ei ole kiinni/lukossa ja auto yrittää itse lukita sitä liikeelle lähtiessä. Lukon keskellä näyttää olevan vipu, joka avaa lukon kun laittaa sen sormella kiinni, mutta sitä ei saa mihinkään moottoriin ym. kiinni vaikka uudessa lukossa oli klipsu kiinni siinä.
Diemukka
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Kesä 04, 2019 13:22

Re: Takaluukun v-mäinen lukko

Viesti Kirjoittaja Diemukka »

Omassa autossa oli ostaessa kans jotai fuulaa kontin lukon vivuissa ku ei toiminu oikein. Taivuttelin sen lukkomoottorin tangon uusiks ja lyhensin ni alko toimii paremmin ku uus. Tiiä vieläkää mitä edellinen omistaja tussaroinu😂
samppamies10
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Heinä 21, 2019 11:47

Re: Takaluukun v-mäinen lukko

Viesti Kirjoittaja samppamies10 »

Diemukka kirjoitti:
Su Elo 04, 2019 17:54
Omassa autossa oli ostaessa kans jotai fuulaa kontin lukon vivuissa ku ei toiminu oikein. Taivuttelin sen lukkomoottorin tangon uusiks ja lyhensin ni alko toimii paremmin ku uus. Tiiä vieläkää mitä edellinen omistaja tussaroinu😂
Joo vika löyty aika nopeaan, kyseessä sama vamma niiden vipujen kanssa :D
Diemukka
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Kesä 04, 2019 13:22

Re: Takaluukun v-mäinen lukko

Viesti Kirjoittaja Diemukka »

Vähintäänkin erikoista😂 hyvä jos nyt rokkaa🙌
Vastaa Viestiin