Moottoriantenni virrattomaksi
Moottoriantenni virrattomaksi
Tarvisi pressutalliin ajoa varten saada tuo OEM-moottoriantenni pysymään alhaalla. Vakiosoittimen kanssahan tuo kait seurailee sen virtoja, mutta omassa on tarvikesoitin, joka on aina päällä, kun autossa virrat. Onko antennille omaa sulaketta tai saako paksin kautta nykäistyä johdon irti?
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Moottoriantenni virrattomaksi
Paksin sivuverhoilun takaa ainakin saa virtajohdon irti.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Moottoriantenni virrattomaksi
Jos pelkästään haluaa antennin alas kertaluontoisesti, nappaa siitä radiosta irti sen ohjausjohdon, jolloin antenni menee sisään. Jos taas se pitää päivittäin saada alas talliinajoa varten, hakisin siihen samaiseen johtoon ohjauksen jostain muualta tai laittaisin katkaisijan väliin.
Kannattaisi myös tarkistaa miksi tuo antenni ei mene normaalisti sisään. Kait kaikissa soittimissa moottoriantenniohjaus toimii niin että ylös jos virrat päällä, alas kun sammutetaan soitin. Onko ohjaus edes otettu sieltä?
Kannattaisi myös tarkistaa miksi tuo antenni ei mene normaalisti sisään. Kait kaikissa soittimissa moottoriantenniohjaus toimii niin että ylös jos virrat päällä, alas kun sammutetaan soitin. Onko ohjaus edes otettu sieltä?
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Re: Moottoriantenni virrattomaksi
Ohjaus on otettu radiosta, mutta radio on sen sorttinen, että sitä ei saa erikseen kytkettyä pois päältä auton virtojen ollessa päällä. Terveisiä vaan Sonyn tuotekehityksen suuntaan!
Omassa tapauksessa, kun auto pitää saada säilöön talveksi, johdon nykäisy irti paksin puolelta kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.
Omassa tapauksessa, kun auto pitää saada säilöön talveksi, johdon nykäisy irti paksin puolelta kuulostaa paremmalta vaihtoehdolta.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Moottoriantenni virrattomaksi
Muista nykäistä vain se ohjausjohto, silloin se ajaa sen antennin alas. Jos otat siitä virrat pois, se ei liiku mihinkään.
Edit: joo, siis se menee kuitenkin sisään kun auton sammuttaa. Tietty silloin helpoin avata se johtoliitos kun se on jo alhaalla.
Edit: joo, siis se menee kuitenkin sisään kun auton sammuttaa. Tietty silloin helpoin avata se johtoliitos kun se on jo alhaalla.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S