Olisi suunnitteilla kytkinremontti otsikon autoon. Verkkokaupoissa tarjotaan tuohon kolmea eri kokoista levyä ja kahta erilaista irrotinlaakeria.
Olisiko jollain antaa OEM numerot kytkinlevylle, paineasetelmalle ja irrotinlaakerille? Tai linkkiä oikeanlaisiin osiin.
Vaihteisto on 5-vaihteinen ja kytkin vaijerivälitteinen.
900S -96 kytkinpaketti
Re: 900S -96 kytkinpaketti
Jos tarkkoja ollaan niin tarvis tietää moottorin tiedotkin oikeaan valintaan. Yleisesti voi sanoa että ng900 4-sylinterisissä bensakoneissa 94-98 sopii 228mm kytkin kaikkiin. 215 näyttää löytyvän 2 -litraisten vapareiden kokoonpanosta ja riitttää sen väännöille.
Pcs osaa lähettää sulle oikeat osat jos verkkokaupoista ei saa varmaa tietoa oikeasta mallista.
Pcs osaa lähettää sulle oikeat osat jos verkkokaupoista ei saa varmaa tietoa oikeasta mallista.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: 900S -96 kytkinpaketti
Päteekö sama myös OG 9-3:een? Sellainen '98 kakslitrainen vapari tuossa olisi kanssa kytkinrempan tarpeessa. Kun autokaan ei maksanut kuin rapiat 600 euroa, ei viitsisi omaisuuksia kytkimeen laittaa, joten netin syövereistä sitä halvinta vaihtoehtoa etsiskelen.
'01 9-3 2.0 turbo
Re: 900S -96 kytkinpaketti
Pätee, paitsi että kolkeissa aina nestekytkin ja työsylinteri eikä vapautinlaakeri
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit