NG900 peltitöitä

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
JMR
"Tuplakaasari"
Viestit: 61
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 23:26

NG900 peltitöitä

Viesti Kirjoittaja JMR »

Saab ng900 on takajousien yläpäästä palkit pehmenneet. Vaikuttaa hankalalta paikasta hitsata. Onkohan siihen paikkaan olemassa valmiita peltiosia?

93aero
"Aero"
Viestit: 340
Liittynyt: Su Helmi 27, 2011 20:35
Paikkakunta: Oulu

Re: NG900 peltitöitä

Viesti Kirjoittaja 93aero »

Moro, tietääkseni valmiita osia ei ole saatavissa siihen kohtaan. Joutuu itse askartelemaan. Tietäjät saa korjata jos olen väärässä.
9³ Viggen MY99
ex 9³ Aero MY02
ex 9³ ss Aero MY05

Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2004
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Re: NG900 peltitöitä

Viesti Kirjoittaja Cona »

Miten se iskarin yläpää on heftattu koriin?

Jos se yläpään "potta" on pisteillä kiinni niin poraa ne veks ja jostain purkukolkista paremmat potat tilalle?! Jos siis NG900 ja 9-3 samanlaiset yläpäät.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00

shamrock
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: La Elo 10, 2019 04:05
Paikkakunta: Härmä

Re: NG900 peltitöitä

Viesti Kirjoittaja shamrock »

Jos ongelma on sama kuin Ooppeleissa, ei se ole se potta joka lahoaa, vaan palkki sen yläpuolelta. Jousikupin ja palkin väliin pääsee kura muhimaan. Aika suoraa tavaraahan se on, siiitä noita aikanaan itse hitsailin.

Vastaa Viestiin