Yritin hakee haulla, mut ei löytyny ku 1 NG900:sen veropäätös, muut oli 9000:sten... Niin oon nyt katellu tuolta Ruottin puolelta noita 9-3 Aeron ja Viggenin hintoja ja näyttää aika houkuttelevalta Jo 10 000 eurolla sais Viggenin Mutta mutta onko kukaan tuonut kyseisiä autoja ja paljon oli verot? Tietäis sit varautua siihen lopulliseen summaan
HMK toi avoviggenin pelkiasta, mutta siitä on jo niin kauan aikaa, että on varmaan verot laskeneet sen jölkeen. Viimeaikoina ei ole täällä forumilla huhut kiertäneet. Tuohan ihmeessä pois kuleksimasta.
peinu kirjoitti:HMK toi avoviggenin pelkiasta, mutta siitä on jo niin kauan aikaa, että on varmaan verot laskeneet sen jölkeen. Viimeaikoina ei ole täällä forumilla huhut kiertäneet. Tuohan ihmeessä pois kuleksimasta.
Juu tosin hain sen naapurimaasta eli Luxemburgista. Verot oli kamalat johtuen siitä kun verrokkiautoa ei tullilla ollut. Vertasivat varmaan johonkin bemariin. Silti loppuhinta tuli pienemmäksi kuin Suomessa kaupatut muutamat avoaerot. Valitus lähtee kyllä jo periaattestakin.
Mikähän vaikutus veropäätökseen on huolellisesti perustellulla liitteellä missä verotusarvoa itse pyrkii arvioimaan liikkeiden pyyntihintojen ja muiden näkökohtien perusteella? Tarkoitan siis aidosti huolellista ja laveaa omaa selvitystä.
Erikoisemmilla malleilla kun tuntuu olevan verot vähän mitä sattuu. Tätä kyselen, koska setämies puheli avo-B**:n tuomisesta Saksan maalta. Suomessa kuitenkin 318 / 320 / 325 CiA Cabriot ovat todella kiven takana ja hinnat kovin vaihtelevat, ja todennäköisesti pyynnit eivät vastaa todellisia kauppahintoja.