OG 9-3 kokemusta 10-vuoden ajalta
Re: OG 9-3 kokemusta 10-vuoden ajalta
Ihan samoilla linjoilla olen JP_Vetten kanssa, ei se tonni sinne tänne ole paha vanhan auton kanssa kun uudessa pitäisi aina huomioida valtaisa vuosittainen arvonpudotuskin. Monet autoilijat ylipäätään harvoin ovat rehellisiä kuukausikuluistaan, joita autoon uppoaa. Käsistään kätevä kaveri nauttii varmasti huokeammista kilometreistä vanhalla saabilla. Vielä jos ottaa huomioon, että og kolkki on kohtuullisen uudehko ja nykyaikainen auto - ei siitä puutu juurikaan moderneja ominaisuuksia kuin ehkä adaptiivinen vakkari ja luistonesto. Se mitä uudelta autolta hakisin, liittyisi pitkälti polttoainetehokkuuteen. Etanolille päivitetty kolkki kuitenkin palvelee hyvin myös "ympäristömielessä". 2Din-soitin bluetooth-ominaisuudella muutti auton hifipuolesta yllättävän nykyaikaisen
NG9-5 -10 (KA) | 9-3 SC 2.0t -07 (KA) | 96 -73 kesäauto (MR)
Re: OG 9-3 kokemusta 10-vuoden ajalta
Jos kolkkia halajat, niin osta toi mun Kauhajoelle tuli myyntiin valkonen veronkiertopystäri, niin alko taas autokuume nouseen
Golf 2.0TDI '15
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, S40 2.0t '01, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 80 1.9TDi '92, Astra 1.0T '17, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: OG 9-3 kokemusta 10-vuoden ajalta
Heh, ei enempää tarvetta. NG9-3 parhaillaan työn alla!
NG9-5 -10 (KA) | 9-3 SC 2.0t -07 (KA) | 96 -73 kesäauto (MR)
Re: OG 9-3 kokemusta 10-vuoden ajalta
viewtopic.php?f=13&t=124452&p=870186#p870186
Kahdeksan vuotta sitten ei uusi og 9-3:n harrastaja saanut mitään vastakaikua. Jätti sellaisen vaikutuksen että en edes projektikertomusta ole tuosta autosta tehnyt. Autoa olen pitänyt kunnossa sellaisella pieteetillä, että ajetaan vuosia. Nyt kun jengi on jollain tapaa alkanut huomata näidenkin joutuvan paaliin yksi tai useampi kerrallaan, puhutaan jo ko. mallin pelastamisista jne.
Kaikkineen olen ollut varsin tyytyväinen ostokseeni. Bensapumpun kanssa tappelut meinasi kyllä viedä uskon laitteeseen. Kun ongelman lopulta selätin, huomasin lähteväni jopa huviajelulle autolla ja ottavani 9-3:n mieluummin alle 9-5:n sijaan. Onhan 9-3 ulkomitoiltaan niin näppärä peli esim. kaupan pihassa vrt. 9-5.
Kahdeksan vuotta sitten ei uusi og 9-3:n harrastaja saanut mitään vastakaikua. Jätti sellaisen vaikutuksen että en edes projektikertomusta ole tuosta autosta tehnyt. Autoa olen pitänyt kunnossa sellaisella pieteetillä, että ajetaan vuosia. Nyt kun jengi on jollain tapaa alkanut huomata näidenkin joutuvan paaliin yksi tai useampi kerrallaan, puhutaan jo ko. mallin pelastamisista jne.
Kaikkineen olen ollut varsin tyytyväinen ostokseeni. Bensapumpun kanssa tappelut meinasi kyllä viedä uskon laitteeseen. Kun ongelman lopulta selätin, huomasin lähteväni jopa huviajelulle autolla ja ottavani 9-3:n mieluummin alle 9-5:n sijaan. Onhan 9-3 ulkomitoiltaan niin näppärä peli esim. kaupan pihassa vrt. 9-5.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01