9-3 disel laatikko -01

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

9-3 disel laatikko -01

Viesti Kirjoittaja junnu »

Fm 57 507 3.82 perällä.Minkälaset välityksien erot vaihteilla vs 55 507?1 mahtaa olla tosi lyhyt..putookohan 80 vauhis kierrokset liian alas..
puh.050-3748237
#3078
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-3 disel laatikko -01

Viesti Kirjoittaja Kaide »

junnu kirjoitti:
Ti Heinä 06, 2021 07:46
Fm 57 507 3.82 perällä.Minkälaset välityksien erot vaihteilla vs 55 507?1 mahtaa olla tosi lyhyt..putookohan 80 vauhis kierrokset liian alas..
Suurin ero tulee vitosella , joka on käyttökelvoton alle 90 km/h vauhdissa koska kierrokset on noin 1500@80km/h . Toisaalta taas matka-ajossa yli satasen vauhdissa aivan mielettömän mukava. Tota samaa laatikkoahan on ollut myös bensakoneessa ainakin -02 2.0t mallissa.
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Re: 9-3 disel laatikko -01

Viesti Kirjoittaja junnu »

elikkä sais talvet ajella nelosella..
puh.050-3748237
#3078
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9-3 disel laatikko -01

Viesti Kirjoittaja Kaide »

junnu kirjoitti:
Ti Heinä 06, 2021 10:05
elikkä sais talvet ajella nelosella..
Kyllä, se on todellisuus. Toisaalta , mitä väliä sillä on missä asennossa se vaihdekeppi on jos nelosella on samat rundit kuin tiheemmällä laatikolla vitosella . Vähän sama ku mitä väliä sillä on lukeeko housuissa L vai XL kunhan on sopivat
Vastaa Viestiin