Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Avatar
shamrock
"Viggen"
Viestit: 558
Liittynyt: La Elo 10, 2019 04:05
Paikkakunta: Härmä

Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot

Viesti Kirjoittaja shamrock »

Järkeenkäypää olis, että viimeistään '01 oli se mallivuosi joka sen pudotti pois. Koska se Motronic ei OBD:tä tue. Mäkin olisin halunnut kyllä myöhäisimmän mahdollisen 2.3 vaparin, mutta tarjolla ei kovin montaa yksilöä ollut. Tuo automaatti oli ainut joka oli niin lähellä että olis voinut päästä edes katsomaan, enkä sitten päässyt sitäkään katsomaan. Ja siinä autokuumeessani sitten tyhmyttääni ostin Stage 1 T7:n ... no olihan se kiva ... :D
'01 9-3 2.0 turbo
TLinden
Matalapaineturbo
Viestit: 197
Liittynyt: La Heinä 19, 2014 08:49

Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot

Viesti Kirjoittaja TLinden »

Pitää kommentoida, että onkohan toinen omista 9-3:sista Turbo Jubileum vai ei.... On siis Uudessakaupungissa valmistettu, kojelaudassa on hiilikuitukoristeet, penkeissaä puolinahkaverhoilu ilman TURBO-tekstejä. Kuitenkin taas korissa on SE-kirjaimet. Varusteista löytyy nahkaratti, automaattinen ilmastointi, SID2 ja vakionopeussäädin. Auto on rekisteröity 2002 vuoden lopussa. Omistan myös aiemmin samana vuonna Ruotsissa valmistetun SE:n ja siinä erona tähän on SID1, plyyshipenkit ja ei ole hiilikuitukoristeita kojelaudassa. Olen myös nähnyt vuotta vanhemman 9-3:n, jossa ei ollut SE-varustelua ja siinä oli manuaalinen ilmastointi. Eli eivät nämä kaikki suinkaan ole automaatti-ilmastoinnilla olleet.
pvdriver
"Hirsch"
Viestit: 797
Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 07:57
Paikkakunta: -Kainuu-

Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

Autosi lienee mallivuotta 2003, viimeisiä jämäosista kasattuja kovakattoisia og-kolkkeja. Turbo Jubilee tarjolla mallivuonna -02 ja puolinahka tai kokonahkapenkeissä oli silloin turbologot. SE ei liity turbo jubileehen.
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13195
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot

Viesti Kirjoittaja AZP »

^^kyllä se todennäköisesti on TurboJubilee-lisänimellä myyty. MY2003 hinnasto loppuvuodelta 2002 Tekniikan Maailmasta:

Kuva

Perusmalli oli siis perusmalli ja kovakattoinen SE oli hinnastossa sitten aina nimellä SE TurboJubilee.

Samat vaihtoehdot näjyy listalla myös keväällä 2003 päivätyssä hinnastossa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6437
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kuva
9-3 M2002 esitteessä on TurboJubilee esitelty näin.
M2003 esite on SportSedan, joten siinä ei vanhaa kolkkia enää muistella...

Moottorivaihtoehdot ovat esitteen mukaan Aeron 205hv .ja 150hv ecopower sekä 2.2 TiD. 185hv kohdalla mainitaan, että ei Suomessa.


Eski
TLinden
Matalapaineturbo
Viestit: 197
Liittynyt: La Heinä 19, 2014 08:49

Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot

Viesti Kirjoittaja TLinden »

Lisäksi joku tässä kirjoittikin, ettei näissä Uudessakaupungissa kootuissa TurboJubileissa koskaan ollut penkeissä TURBO-tekstiä. Tämä pätee oikein hyvin. Ja tuossa esitteessäkin on nimenomaan TurboJubileessa nuo SE-merkit, kuten ne ovat omassanikin. Ja ovissa tosiaan on nahkaverhoilut toisin kuin siinä toisessa saman vuosimallin Ruotsissa kasatussa 9-3:ssani.
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3490
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot

Viesti Kirjoittaja SS »

Tosiaan kyllä 2003 Uudessakaupungissa tehtyjä on myyty TurboJubilee malleina, tuommoinen mulla oli edellisenä autona. Papereissa oli mainittu tuo lisänimi ja varusteet täsmäsivät.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Vastaa Viestiin