Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Järkeenkäypää olis, että viimeistään '01 oli se mallivuosi joka sen pudotti pois. Koska se Motronic ei OBD:tä tue. Mäkin olisin halunnut kyllä myöhäisimmän mahdollisen 2.3 vaparin, mutta tarjolla ei kovin montaa yksilöä ollut. Tuo automaatti oli ainut joka oli niin lähellä että olis voinut päästä edes katsomaan, enkä sitten päässyt sitäkään katsomaan. Ja siinä autokuumeessani sitten tyhmyttääni ostin Stage 1 T7:n ... no olihan se kiva ...
'01 9-3 2.0 turbo
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Pitää kommentoida, että onkohan toinen omista 9-3:sista Turbo Jubileum vai ei.... On siis Uudessakaupungissa valmistettu, kojelaudassa on hiilikuitukoristeet, penkeissaä puolinahkaverhoilu ilman TURBO-tekstejä. Kuitenkin taas korissa on SE-kirjaimet. Varusteista löytyy nahkaratti, automaattinen ilmastointi, SID2 ja vakionopeussäädin. Auto on rekisteröity 2002 vuoden lopussa. Omistan myös aiemmin samana vuonna Ruotsissa valmistetun SE:n ja siinä erona tähän on SID1, plyyshipenkit ja ei ole hiilikuitukoristeita kojelaudassa. Olen myös nähnyt vuotta vanhemman 9-3:n, jossa ei ollut SE-varustelua ja siinä oli manuaalinen ilmastointi. Eli eivät nämä kaikki suinkaan ole automaatti-ilmastoinnilla olleet.
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Autosi lienee mallivuotta 2003, viimeisiä jämäosista kasattuja kovakattoisia og-kolkkeja. Turbo Jubilee tarjolla mallivuonna -02 ja puolinahka tai kokonahkapenkeissä oli silloin turbologot. SE ei liity turbo jubileehen.
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
^^kyllä se todennäköisesti on TurboJubilee-lisänimellä myyty. MY2003 hinnasto loppuvuodelta 2002 Tekniikan Maailmasta:
Perusmalli oli siis perusmalli ja kovakattoinen SE oli hinnastossa sitten aina nimellä SE TurboJubilee.
Samat vaihtoehdot näjyy listalla myös keväällä 2003 päivätyssä hinnastossa.
Perusmalli oli siis perusmalli ja kovakattoinen SE oli hinnastossa sitten aina nimellä SE TurboJubilee.
Samat vaihtoehdot näjyy listalla myös keväällä 2003 päivätyssä hinnastossa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
9-3 M2002 esitteessä on TurboJubilee esitelty näin.
M2003 esite on SportSedan, joten siinä ei vanhaa kolkkia enää muistella...
Moottorivaihtoehdot ovat esitteen mukaan Aeron 205hv .ja 150hv ecopower sekä 2.2 TiD. 185hv kohdalla mainitaan, että ei Suomessa.
Eski
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Lisäksi joku tässä kirjoittikin, ettei näissä Uudessakaupungissa kootuissa TurboJubileissa koskaan ollut penkeissä TURBO-tekstiä. Tämä pätee oikein hyvin. Ja tuossa esitteessäkin on nimenomaan TurboJubileessa nuo SE-merkit, kuten ne ovat omassanikin. Ja ovissa tosiaan on nahkaverhoilut toisin kuin siinä toisessa saman vuosimallin Ruotsissa kasatussa 9-3:ssani.
Re: Turbo Jubileum hinta uutena ja optiot
Tosiaan kyllä 2003 Uudessakaupungissa tehtyjä on myyty TurboJubilee malleina, tuommoinen mulla oli edellisenä autona. Papereissa oli mainittu tuo lisänimi ja varusteet täsmäsivät.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2