Mahtaako olla ihan normaalia, että saabin tyhjäkäynti nousee lämmetessään noin 1200-1300 paikkeille
Asiaa tutkin jo sen verran, että tk moottori vaihdettu.. Ei vaikutusta. Tutkin alipaineletkut, kaikki ehjiä ja paikallaan.
Huohottimen pikkuletkun jos puristaa lyttyyn tyhjäkäynti normalisoituu takaisku oli ehjä eli ei paineilla vuoja moottoriin päin ilmaa.
Todnäk johtuu siis tästä, mutta ei tunnu normaalilta nuin korkea tyhjäkäynti.
Onko siis haittaa jos tuon letkun vain tulppaisi? Auto kilpakäytössä joten paljoa km ei tule, vedätystä tosin sitäkin enemmän. Laihallehan tuo ei tuollaisenaan kai vedä mapin takia.
Og93 T5 tyhjäkäynti
Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
1 viesti
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “OG 9-3 & NG 900”
Hyppää
- Ylläpito tiedottaa
- ↳ FOORUMIN SÄÄNNÖT, LUE ENSIN! (Päivitetty 28.3.2020)
- ↳ Helpdesk
- Mallikohtainen foorumi
- ↳ 92, 93, 94, 95, 96, 97 (2-tahti ja V4)
- ↳ 90, 99, OG900
- ↳ 9000
- ↳ OG 9-3 & NG 900
- ↳ OG 9-5
- ↳ 9-3 SS, SC, CV ja X
- ↳ NG 9-5
- ↳ 9-2X, 9-4X ja 9-7X
- Yleistä
- ↳ Yleinen
- ↳ Apua tien päällä
- ↳ Konseptit ja tulevat mallit
- ↳ Styling & tuning
- ↳ Luvaton käyttöönotto
- ↳ Projektit
- ↳ Diesel
- ↳ BioPower
- ↳ Olitko se sinä?
- ↳ Gallup-alue
- ↳ Off topic
- ↳ Tapahtumat
- ↳ Ladies only
- ↳ Auton maahantuonti
- ↳ Saab på svenska
- ↳ Saab in English
- Vain jäsenille
- ↳ Yleinen - Saab-klubi
- ↳ Klubitapahtumat
- ↳ Suomen Saab-klubi tiedottaa
- ↳ Saabistin toimitus
- Saab-markkinat
- ↳ Myydään Saabit
- ↳ Ostetaan Saabit
- ↳ Myydään Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Ostetaan Saabin osat ja tarvikkeet
- ↳ Wanhojen Saabien markkinat
- ↳ Kaupalliset tiedotteet
- Muut markkinat
- ↳ Muut osto- ja myynti-ilmoitukset