OG 9-3 jakoketjun ohjurit
OG 9-3 jakoketjun ohjurit
Kävipä sitten niin ikävästi että kansiremontin iloisissa tunnelmissa aamuyön tunneilla katkesi jakoketjun keulan puoleinen ohjuri kantta pois nostaessa. Irronnut pala on noin 8 cm. Ilmeisesti jos ohjurin haluaa vaihtaa, pitää joko koko kone tiputtaa alas, tai yrittää siirtää konetta sivuun? Kyselin liikkeestä tarjousta hommalle, mutta arvelivat ettei noin pienen palan irtoaminen vaikuttaisi ketjun toimintaan. Jos olisi parempi vaihtaa, onko kukaan operaatiota tehnyt konetta irroittamatta?
Re: OG 9-3 jakoketjun ohjurit
Itse pudottaisin koneen ja huoltaisin jakopään samalla.
Tekniikan poisottaminen ja takaisin nostaminen on mun mielestä pienempi homma kun jakopäänkopan avaaminen kone paikallaan.
Tekniikan poisottaminen ja takaisin nostaminen on mun mielestä pienempi homma kun jakopäänkopan avaaminen kone paikallaan.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: OG 9-3 jakoketjun ohjurit
Vaikka lieneekin isompi homma, onnistuu silti ja juurikin se kotelon irroittaminen ja poisto paikaltaan on se iso työ. Osien vaihto sitten jo helpompaa paikallaankin.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH