Kapeet eteen,leveet taakse..
Kapeet eteen,leveet taakse..
Näin talven kapeitten(195) nastarenkaitten jälkeen pitäis taasen tottua tuohon ohjauksen vetelyyn. Suunnittelinkin seuraavaa että vetely loppuisi eteen kapeammat 195/16 ja taakse leveät joko 215 taikka 205 jotta näyttäis paremmalta... Oliskos mitään järkeä? Nyt 205 ja vetelee pirusti..ja talvinakit oli 195 ja meni kuin juna..
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Hirveesti ja hirveesti Kaikki on niin suhteellista. Emäntä valitti, että auto on rikki kun vetelee 16" kesärenkaitten vaihdon jälkeen. Kaikki puslat on uretaania ja klämppi paikallaan. Ite kokeilin niin auto kulkee nätisti ja on loistava ajettava. Tokihan leveemmät ja jäykemmät kesärenkaat reagoi voimakkaammin tien pinnan muotoihin. Kuluneemmat renkaatkin vetelee paljon enemmän kuin tulihanat, kun joustava kuvionti alkaa häviämään. Ruiskusatkussa/-kolkissa 185/65-15 on optimaaliset renkaat. Alusta melukin on huomattavasti pienempi. Kaikki yli 15" tuuman renkaat on bling bling, ellei ajotyyli vaadi ekstratukea mutkissa tai tiukoissa omalle kaistalle palaamisissa.AC kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään järkeä, laittaa nyt etuvetoon kapeemmat renkaat eteen kuin taakse
Mitkä renkaat sinulla on, itselläni ei hirveästi vetele noi 16"?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
sano vaan että keventää kaasujalkaa niin ei vetelepeinu kirjoitti:Hirveesti ja hirveesti Kaikki on niin suhteellista. Emäntä valitti, että auto on rikki kun vetelee 16" kesärenkaitten vaihdon jälkeen.AC kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään järkeä, laittaa nyt etuvetoon kapeemmat renkaat eteen kuin taakse
Mitkä renkaat sinulla on, itselläni ei hirveästi vetele noi 16"?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429