Mikä on todennäköisin syy, kun käynnistettäessä joutuu pitkääään starttaan?
Itse epäilen polttoaineen paluuputken takaiskuventtiilin vuotoa...
Tai ei kai se ihan takaiskuventtiili ole, kun paineisen polttoaineen päästää läpi
ng 900 käynnistyy sahaamisen jälkeen
ng 900 käynnistyy sahaamisen jälkeen
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: ng 900 käynnistyy sahaamisen jälkeen
Eikös takaisku ole nimenomaan painepuolella, pumpun yhteydessä? En oo itse joutunut ropaamaan, mutta täältä muistaisin lukeneeni. Paluupuolella tässä ei ole merkitystä, sinnehän paineensäädin päästää vain sen ylijäämän. Tulopuolelle sen sijaan pitäisi takaiskuventtiilillä saada ainetta jäämään.
'01 9-3 2.0 turbo
Re: ng 900 käynnistyy sahaamisen jälkeen
Nyt tarkemmin muistelen, niin noinhan se oli. Eli bensa jää pumpun luona olevan takaiskuventiilin ja ruiskutukilla olevan paineen säätöventtiilin väliin.
Nyt sitten mahdollisesti jompikumpi vuotaa ja tyhjentää tulopuolen syöttöputken
Nyt sitten mahdollisesti jompikumpi vuotaa ja tyhjentää tulopuolen syöttöputken
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: ng 900 käynnistyy sahaamisen jälkeen
Eiköhän se sieltä pumpun päästä mieluummin ole. Jos paineensäädin vuotaisi noin pahasti, tuskin paine riittäisi auton käydessäkään. Muistaakseni tuo vaparikin nostaa pari sekuntia paineita kun kääntää virrat päälle, kokeilepa ennen käynnistystä pari kertaa käännellä virtoja päälle ja pois jos saisit paineet näin nostettua.
'01 9-3 2.0 turbo