NG satkun vaihhekepin yllättävän rimpula rakenne!
-
- "Hölösuu"
NG satkun vaihhekepin yllättävän rimpula rakenne!
Eilen illalla ajellessa vaihdekepistä jäi käteen vaihteista kertova lätkä. tänään sitä paikalleen liimatessa huomasin koko nupin olevaan halki. Nupin alla oli joku muovi, jonka ympärillä nupin kuuluisi pysyä. Vilkaisin myös kumisen haitarin alle, josta paljastui lisää muovia mm. pakinestorajoitin. Olen lukenut tältä foorumilta, että joku on joutunyt vaihtamaan kahdesti sen kepin nivelsysteemin muoviosan. Miksi tehdään tämmösiä rimpuloita? Oletetaanko ettei nyky saabeilla ajeta kymmentä vuotta pidempään? Olen huomennut jo monta asiaa, jotka olivat paremmin entisessä og satkussa. Ei ole kumma jos merkin uskottavuus kärsii!
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
-
- "Hölösuu"
Noo, olihan 10 vuotta jo ihan hyvä kestoaika noinkin tiheästi käytettävälle osalle, kieltämättä aika rimpula se on, nahkakin tuppaa rispaantumaan jo 10 vuodessa 
Mutta on tuossa uudemmassa mallissa parempaakin kuin vanhassa, mm. ACC, AS, SID, Airbagit, jne, joita ainakin itse osasin arvostaa, on vähän jo ikävä ng900:aa, voisi hankkia sellaisen vielä joskus

Mutta on tuossa uudemmassa mallissa parempaakin kuin vanhassa, mm. ACC, AS, SID, Airbagit, jne, joita ainakin itse osasin arvostaa, on vähän jo ikävä ng900:aa, voisi hankkia sellaisen vielä joskus

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: NG satkun vaihhekepin yllättävän rimpula rakenne!
Järkevästi hallinnoidussa länsimaisessa sivistysvaltiossa ei tarvitsisi miettiä yli 10 vuotta vanhalla autolla ajamista...ruohonet80 kirjoitti:Oletetaanko ettei nyky saabeilla ajeta kymmentä vuotta pidempään?

Re: NG satkun vaihhekepin yllättävän rimpula rakenne!
Totta, mutta sittenhän meiltä loppuisi keskustelut lyhyeen kun ei voitaisi pähkäillä näiden "vanhuksien" vikojatevisu kirjoitti: Järkevästi hallinnoidussa länsimaisessa sivistysvaltiossa ei tarvitsisi miettiä yli 10 vuotta vanhalla autolla ajamista...

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98