Onko termostaatti rikki?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
lehtojaska
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2023 20:49

Onko termostaatti rikki?

Viesti Kirjoittaja lehtojaska »

Huomasin tuossa ehkä kuukausi sitten että auton lämmöt ei nouse aina ja kohtalaisen nopeasti siihen kello 9 kohdalle vaan saattaa jäädä 8-9 tienoille ja sitten jossain vaiheessa nousta / käydä siellä 9. Parkkiin kun ajaa niin lämmöt tippuu hyvin äkkiä kello ysistä sinne puoli 9 - puoli 8 tienoille. En tosiaan muista ollenkaan että onko ollut aiemminkin tämmöstä käytöstä vai alkanu nyt parin kk sisään. Onko normaalia vai jumittaako termari hieman auki? Onko mahollista että johtuis kelistä? Samalla tavalla toimii oli sitten -10 astetta tai keväinen +5 astetta. Koskaan ei lämmöt nouse yli kello 9 joten mitään haittaahan tästä ei varmasti ole? Uuden orkkis termarin menin tilaamaan samalla kun muutakin piti tilata mutta ei kiinnostaisi ruveta vaihtamaan jos ei ole rikki
raimsshi
"Aero"
Viestit: 375
Liittynyt: La Kesä 25, 2011 12:05
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Onko termostaatti rikki?

Viesti Kirjoittaja raimsshi »

On rikki, vaihda vaan uusi.
Avatar
Bäri01
"Tuplakaasari"
Viestit: 75
Liittynyt: Pe Touko 27, 2022 17:28

Re: Onko termostaatti rikki?

Viesti Kirjoittaja Bäri01 »

Joo siitä se alkaa. Ensiksi 81-77-74-sitten ollaan jo 71 asteessa. Ja hyvä ettet tehnyt samaa virhettä kuin itse, eli motonetin termari ja autohuollossa (ei itse ehtinyt) niin 2vk ja termari paskana.
MB
pvdriver
"Hirsch"
Viestit: 797
Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 07:57
Paikkakunta: -Kainuu-

Re: Onko termostaatti rikki?

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

Minä olen parhaat termostaatit saanut motonetistä punamustassa gates-pakkauksessa. Niitä ei ole tarvinnut takuuaikana vaihtaa kertaakaan, alkuperäisiä muutama.
9-3..OG
"Tuplakaasari"
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2022 10:46

Re: Onko termostaatti rikki?

Viesti Kirjoittaja 9-3..OG »

pvdriver kirjoitti:
Su Huhti 02, 2023 09:26
Minä olen parhaat termostaatit saanut motonetistä punamustassa gates-pakkauksessa. Niitä ei ole tarvinnut takuuaikana vaihtaa kertaakaan, alkuperäisiä muutama.
Pisteet gatesille ... laadukkaat on ..
Vastaa Viestiin